سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 15 اسفند 1391برچسب:نيكبخت,حاشيه, توسط محمدرضا نصری زاد |
  دوباره حاشیه، دوباره نیکبخت
 
من بدون اجازه به تهران نیامدم
   
   
هرچند خشت رشد فوتبالی او از همان آغاز با حواشی چیده شده ولی غافل نشویم که او از لحاظ فنی در اوج بازیگری اش قوی و تاثیر گذار بوده و به اعتقاد اکثر کارشناسان هنوز هم می تواند به پشتوانه سابقه اش، یک وزنه روحیه ساز برای هر تیمی باشد. اما...

علیرضا نیکبخت واحدی، ملی پوش و بازیکن سابق تیم های استقلال و پرسپولیس. این ها عناوین کمی نیست به ویژه اگر ۱۲۰ بازی ملی هم با آن اضافه گردد.
این را گفتیم تا بگوییم چه دلیلی دارد که چنین بازیکنی با این رزومه غنی باید نامش نا خود آگاه ذهن فوتبال دوستان را به انواع و اقسام حواشی فوتبالی و بعضا غیر فوتبالی سوق دهد؟ مگر او همان جوان ساده دل مشهدی نبود که خیلی زود و بعد از ورود به تیم استقلال تبدیل به یک چهره و چپ پای بی بدیل شد و با شایستگی جا پای همتایان چپ پای خود همچون میناوند و شاهرودی گذاشت.
جدا از هر گونه کلی گویی باید اذعان داشت که هرچند خشت رشد فوتبالی او از همان آغاز با حواشی چیده شده ولی غافل نشویم که او از لحاظ فنی در اوج بازیگری اش قوی و تاثیر گذار بوده و به اعتقاد اکثر کارشناسان هنوز هم می تواند به پشتوانه سابقه اش، یک وزنه روحیه ساز برای هر تیمی باشد. اما...
با این مقدمه گریزی می زنیم به حواشی اخیری که این بار در تیم لیگ برتری داماش گیلان، گریبان نیکبخت را گرفته و هر روز بر وسعت آن افزوده می شود.
ماجرا از آنجا شروع شد که نيکبخت بعد از آخرين بازی داماش در مقابل صبای قم در تمرينات مورد اعتراض و توهين عده ای از اشخاص قرار گرفته و اين ماجرا تا بدانجا بالا می گیرد که گفته می شود او حتی با چاقو هم تهديد شده است. علاوه بر این حاشیه دیگری هم در کار است. نشان به آن نشان که دیروز (جمعه) حمید درخشان سرمربی تيم فوتبال داماش در مورد غیبت اخیر نیکبخت در تمرینات این تیم گفت: «نيکبخت بعد از مسابقه قبلی ما بدون آنکه به من بگويد به تهران آمد. بنابراين از من اجازه نگرفته است و ديگر هم نمی‌تواند سر تمرين بيايد. برود مشکلش را با باشگاه حل کند.»
در همین راستا خبرنگار خبرگزاری ورزش ایران ایپنا، گفتگویی رک و روراست را با وی و هم تیمی او یعنی افشین چاوشی ترتیب داده تا صحت و سقم حواشی اخیر بدون کم و کاست روایت شود.
افشین چاوشی مهاجم داماش در رابطه با توهین و تهدیدی که متوجه نیکبخت شده اظهار داشت: من و نیکبخت قبل از اینکه هم تیمی باشیم، دو دوست صمیمی و نزدیک هستیم. من به عنوان کسی که در این تیم بیش از هر کس دیگر به او نزدیکترم با قاطعیت می گویم که علیرضا بدون هیچ دلیلی از سوی یک عده افرادی که قصد ضربه به تیم و او را دارند مورد توهین واقع شد و من واقعا از بابت این ماجرا متاسفم.
چاوشی در مورد حواشی که حول نیکبخت وجود دارد اظهار داشت: برخلاف اکثر رسانه ها که نسبت به باز گو کردن مسائل اخلاقی این بازیکن کمی کم لطف بوده اند بنده تاکید می کنم که او بچه بسیار خوب، خوش قلب، و با شخصیتی است که تمام حاشیه ها را کنار گذاشته و فقط برای فوتبال بازی کردن به رشت آمده و این حقیقت را بارها برای ما و هم تیمی هایش اثبات کرده است.
مهاجم داماش در مورد صحبت های دیروز درخشان که برای راه ندادن نیکبخت در تمرینات داماش در حضور رسانه ها اتمام حجت کرده، گفت: من از این موضوع اطلاعی ندارم و ترجیح می دهم خود علیرضا در این مورد صحبت کند.
اما اظهارات این هم تیمی و به گفته خودش دوست صمیمی علیرضا در حالی است که خود نیکبخت طی گفتگویی با خبرنگار ایپنا در ارتباط با مورد توهین قرار گرفتن و تهدید شدنش توسط برخی افراد گفت: متاسفانه در برخی رسانه ها گفته شده این تماشاگران داماش بودند که توهین و تهدید کرده اند. من به شدت این موضوع را تکذیب می کنم. آنها هواداران داماش نبودند و اصلا فوتبالی نبودند چراکه من فوتبالی ها و طرفداران داماش را به خوبی می شناسم. به اعتقاد من این افراد از جریان خاصی سازماندهی می شوند که من ترجیح می دهم به دلیل نیاز داماش به آرامش، این جریان را باز نکنم.
وی ادامه داد: باز هم تاکید می کنم که نه تنها طرفداران و داماش در این مسئله دخالتی نداشتند بلکه هواداران این تیم همواره به من لطف داشتند و با عشق و علاقه مثال زدنی خود و با اشک و لبخند هایشان فقط تیم محبوب خود را حمایت می کنند.
وی در مورد اظهارات درخشان مبنی بر اینکه نیکبخت دیگر حقی برای شرکت در تمرینات داماش ندارد، گفت: این که می گویند من بدون اجازه به تهران آمدم درست نیست چون بنده با کسب اجازه از مدیر عامل داماش یعنی آقای عابدینی رشت را ترک کردم و برای بازگشت به تمرینات داماش بازهم این آقای عابدینی هستند که می گویند بنده حضور داشته باشم یا خیر که با توجه به اینکه ایشان همواره به من لطف ویژه ای داشتند، قطعا این بار هم حق به حق دار خواهد رسید و هرچه آقای عابدینی بگوید من قبول دارم.
این ملی پوش سابق و پرحاشیه فوتبال در پایان این گفتگو ضمن گلایه از برخی جریاناتی که به گفته وی قصد ایجاد تنش در زندگی فوتبالی و غیر فوتبالی او را دارند، عنوان داشت:  من برای اولین بار است که برای بازی کردن در یک تیم به شهرستان آمده ام و دلیل آن هم این است که واقعا می خواهم بدور از هرگونه حاشیه فوتبال بازی کنم تا دل طرفداران و مردم خوب گیلان و همچنین ایران را شاد کنم.
وی ادامه داد: من حتی برای جلوگیری از درست شدن بعضی حرف و حدیث ها به جای خانه گرفتن به هتل رفتم و تمام سختی این کار را به جان خریدم. باز هم تاکید می کنم که من خیلی وقت است که هیچ علاقه ای به حاشیه ندارم و این اواخر دنبال جایی بودم که بتوان بدون حاشیه صرفا فوتبال بازی کنم و خوشبختانه با لطف آقای عابدینی داماش را بهترین تیم برای فوتبال بازی کردنم می دانم و قصد دارم با جان و دل برای این تیم و هوادارانش خدمت کنم./



.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.