سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 3 دی 1391برچسب:فتح الله زاده,مجیدی, توسط محمدرضا نصری زاد |

قلعه‌نويي خودش مجيدي را انتخاب کرد، اختلاف پيش نمي‌آيد

فتح‌الله‌زاده: انتخاب کاپيتان به عهده سرمربي است


مديرعامل باشگاه استقلال گفت: در استقلال هيچ مکتبي نداريم، اينجا فقط اسطوره داريم.


 

 

 

علي فتح الله زاده در مورد نحوه قرارداد فرهاد مجيدي و اينکه چه زماني مي تواند براي استقلال بازي کند اظهار داشت: دراين زمينه هيچ مشکلي وجود ندارد. ما روز گذشته نام ليام ردي را از فهرست خود خارج کرديم و فرهاد مجيدي به جاي اين بازيکن به استقلال آمد. شب گذشته کارهاي ثبت انجام شد و قول داديم که ظرف چند روز آينده پول ردي پرداخت شود تا کارت مجيدي صادر شود.

وي در پاسخ به اين سؤال که با اين حساب وي نمي‌تواند روز چهارشنبه مقابل آلومينيوم، آبي‌پوشان را همراهي کند، گفت: اولا که مجيدي آماده نيست و حتي خودش هم گفته بايد تمرين کند و دوم اينکه وقتي مي دانيم مجيدي نياز به زمان دارد عجله اي براي پرداخت پول نداريم. تا تامين اعتبار صبر مي کنيم و سپس با پرداخت پول ردي کارت بازي مجيدي صادر مي شود.

فتح الله زاده در خصوص اينکه بايد به خود مجيدي هم پول دهند، عنوان کرد: مجيدي که از خودمان است، اين بنده خدا جلوي من سرش را بالا نمي آورد. البته اين را بگويم که ما روز گذشته براي پرداخت پول ردي مشکل داشتيم و حتي وقتي مجيدي گفت باشگاه حداقل مقداري از قراردادش را بدهد به او گفتم پول نداريم اما چک خودم را به مجيدي دادم و گفتم وقتي اين چک دست تو است يعني پول مي شود.

وي در پاسخ به اين سؤال که پيش از اين گفته بود ديگر از چک شخصي براي جذب بازيکن استفاده نمي کند، گفت: نتوانستم اين بار اين کار را نکنم.

مديرعامل باشگاه استقلال در خصوص اينکه هنوز هم عده اي معتقدند که چطور قرار است قلعه نويي با مجيدي کار کند، اظهار داشت: قلعه نويي خودش فرهاد مجيدي را خواست و کسي او را تحميل نکرد. مجيدي هم استقلال را دوست دارد و بازيکن اين تيم است.

وي در جواب به اين پرسش که به بودن مکتب هاي مختلف در استقلال اعتقاد دارد يا خير عنوان کرد: اصلا در استقلال هيچ مکتبي وجود ندارد. اين حرف اشتباه است. ما در کل فوتبال، مکتب نداريم. در استقلال و يا هر تيمي اسطوره داريم. اسطوره استقلال هم مرحوم ناصر حجازي است. شايد خيلي ها طرفدار اشخاص باشند که اين ايرادي ندارد اما مکتب نداريم. مکتب براي دين است. در فوتبال بايد از الفاظ فوتبالي استفاده شود.

فتح الله زاده در مورد اينکه با حضور مجيدي کاپيتان استقلال چه کسي است، گفت: انتخاب کاپيتان به عهده سرمربي است. اين در حوزه اختيارات من نيست. سرمربي هر بازيکني را که بخواهد مي تواند کاپيتان کند. البته اين را هم بگويم که در تيم استقلال از اين بحث ها نداريم. من خودم از رحمتي مصاحبه خواندم که گفته بود چطور رويم مي شود جلوتر از مجيدي به زمين بروم. جواد نکونام هم که اول فصل خودش بازوبند را به رحمتي داد. ضمن اينکه خود فرهاد مجيدي هم گفته براي کاپيتاني به استقلال نيامده است.

وي درباره اينکه از عملکرد نقل و انتقالاتي خود در نيم فصل راضي است يا خير گفت: ما خواسته هاي سرمربي تيم را انجام داديم و به همين دليل راضي هستيم. قلعه نويي تشخيص داد که تيم نياز به ترميم دارد و خواسته هاي او را انجام داديم. اميدواريم که تيم در نيم فصل دوم موفق تر باشد.

فتح الله زاده در مورد اينکه چندي قبل با وحيد طالب لو مذاکراتي داشت ولي اين بازيکن استقلالي نشد، گفت: ما دوست داشتيم که وحيد به ما اضافه شود اما کمبود جا داشتيم. فرهاد مجيدي را که بايد مي گرفتيم و چون کمبود هافبک داشتيم، مجبور شديم بازيکن خارجي بگيريم. البته يک جا هم براي خودم گذاشتم که اگر بازيکنان نتوانستند کاري کنند خودم به زمين بروم.(باخنده)

مديرعامل آبي پوشان در مورد حضور ميرشاد ماجدي سرپرست تيم در کميته جوانان فدراسيون گفت: در اين چند روز درگير نقل و انتقالات بوديم و در مورد انتخاب جايگزين ماجدي برنامه اي نداشتيم ولي ظرف چند روز آينده در اين باره هم تصميم گيري مي کنيم.

وي در خصوص اينکه براي بازي هفته هجدهم مقابل آلومينيوم درخواست تعويق بازي به سازمان ليگ نمي دهند، گفت: مي ترسيم اين خواسته را مطرح کنيم و همه ايراد بگيرند. ما روز چهارشنبه بازي خود را برگزار مي کنيم. البته مي خواستم يک موردي را بگويم و اينکه روز گذشته در دورود واقعا شاهد ميزباني عالي بوديم. البته در حق ما کم لطفي شد و از قول ما گفته بودند که استقلال با ميزباني مردم دورود مشکل دارد که اين طور نبود و ما فقط از لحاظ امکاناتي ايراد گرفته بوديم و اتفاقا گفتم به مردم لرستان عشق مي ورزيم.

فتح الله زاده در پايان در مورد اينکه مجيدي به هنگام عقد قرارداد با نشان دادن عدد 4 براي پرسپوليسي ها کري خوانده است، گفت: به هر حال او استقلال را دوست دارد و حتي در حالي که نامه دعوت از او براي کلاس مربيگري براي تاريخ 4 بهمن آمده است او گفته به دليل برگزاري دربي در تاريخ 6 بهمن به کلاس مربيگري نمي رود.


 



.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.