سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 3 دی 1391برچسب:کمیته,انضباطی , توسط محمدرضا نصری زاد |

جريمه 3 ميليون توماني استقلال

اخبار کميته انضباطي فدراسيون فوتبال


درخواست امير قلعه‌نويي براي دريافت طللبش از باشگاه تراکتورسازي از سوي کميته انضباطي فدراسيون فوتبال رد شد.


به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، کميته انضباطي احکام و احضاريه‌هاي جديد خود را به شرح زير صادر کرد:

دومين جلسه رسيدگي به شکايت حسن اسلامي از باشگاه پيکان روز دوشنبه 4 دي ماه با حضور نمايندگان طرفين برگزار خواهد شد و لذا بايد هر دو با مدارک و اسناد لازم در جلسه کميته انضباطي فدراسيون فوتبال حضور پيدا کنند.عدم حضور به منزله پذيرش شکايت تلقي و تصميم لازم در اين زمينه اتخاذ خواهد شد.

در همين روز جلسه رسيدگي به شکايت ميلاد ترابي از باشگاه ذوب آهن برگزار مي شود که عدم حضور طرفين مانع از رسيدگي نيست.

همچنين جلسه رسيدگي به دعوي مطالبه وجه مهدي غفاري، کارگزار نقل و انتقالات فيفا از محمد رشيد مظاهري بازيکن تيم فولاد خوزستان روز سه شنبه 19 دي ماه در کميته انضباطي برگزار مي شود. عدم حضور مانع از رسيدگي نيست.

پس از گزارش درگيري‌ها در ديدار تيم هاي ابومسلم مشهد و پيکان تهران از مسابقات جام حذفي در مشهد، به دليل حرکات توپ جمع کن‌ها و سپس ورود آنها به داخل زمين و درگيري با بازيکنان تيم پيکان باعث اختلال در بازي شدند. به منظور رسيدگي به اتفاقات اين بازي، روز سه شنبه 12 دي ماه 91 سرپرستان دو تيم به همراه نماينده تام الاختيار باشگاه ابومسلم در کميته انضباطي بايد حضور پيدا کنند. عدم حضور مدعوين مانع رسيدگي و اعمال تنبيهات انضباطي نسبت به متخلفان نخواهد بود.


احکامي درباره تراکتورسازي


سياوش اکبرپور پس از درخواست مطالبه وجه از باشگاه تراکتورسازي، و جلسات رسيدگي به اين پرونده، راي نهايي در اين زمينه به اين ترتيب صادر شد؛

باشگاه تراکتورسازي تبريز بايد مبلغ يک صد و سي و شش ميليون و دويست و نوزده هزار و نهصد و هفتاد و شش تومان به انضمام هزينه دادرسي به ميزان شش ميليون و سيصد هزار ريال و هزينه حق الوکاله وکيل طبق تعرفه قانوني در حق سياوش اکبرپور پرداخت کند.

همچنين پس از شکايت اميرقلعه نويي از باشگاه تراکتورسازي حسب درخواست ارسالي به کميته انضباطي با موضوع مطالبه وجه 350 ميليون توماني از مانده قراردادي که با باشگاه تراکتورسازي دارد، با بررسي قرارداد، متمم قرارداد، برگزاري جلسات، مختلف با حضور طرفين، نمايندگان و وکلايشان و ارائه توضيحات، کميته انضباطي فدراسيون فوتبال راي را بدين گونه صادر کرده که با توجه به موارد ذکر شده متمم قرارداد داخلي که خواهان با استناد به آن درخواست رسيدگي کرده از نظر مقررات استنادي اين کميته منشا اثر نبوده، لذا فاقد اعتبار است و بنابراين درخواست سرمربي وقت تراکتورسازي که اقرار به دريافت وجوهي مازاد بر سقف تعيين شده و مرقوم در قرارداد رسمي دارد، رد مي‌شود.

اين راي در مهلت يک هفته با رعايت مقررات پس از رويت قابل تجديد نظر خواهي در کميته استيناف است.


استقلال سه ميليون تومان جريمه شد

تيم استقلال در بازي مقابل داماش گيلان در هفته هفدهم ليگ برتر و بر اساس گزارش ناظر بازي و با توجه به عدم حضور اين تيم در رشت به دليل نامساعد بودن شرايط جوي، تحقيقات کميته انضباطي نشان مي‌دهد که استقلال براي عدم حضور در رشت کار تعمدي انجام نداده است اما اين باشگاه مي‌توانست با توجه به اوضاع جوي تمهيداتي را به کار گيرد و پيش بيني‌هايي را انجام دهد. اين باشگاه در اين بخش کوتاهي کرده است. با توجه به برگزاري بازي در 24 ساعت بعد، کميته انضباطي کوتاهي و مسامحه باشگاه استقلال را در جهت حضور به موقع در محل برگزاري بازي احراز و اين باشگاه را به پرداخت مبلغ 30 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم مي‌کند. اين راي قطعي است.

جريمه استقلال و داماش

در بازي داماش و استقلال در 14 آذر91 در رشت، تماشاگران دو تيم تخلفاتي مرتکب شدند که بر اين اساس داماش گيلان به برگزاري دو ديدار خانگي بدون حضور تماشاگران و به پرداخت مبلغ 20 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.

استقلال هم به پرداخت 20 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد. آراي صادره قطعي هستند و درباره تيم داماش در احکام قبلي بارها و بارها به اين تيم تذکرات لازم در خصوص کنترل تماشاگران داده شده بود.


استقلال اهواز تا اطلاع ثانوي از ميزباني محروم شد

پس از اتفاقات و درگيري‌هاي ديدار تيم‌هاي استقلال اهواز و سنگ آهن بافق در رقابت هاي ليگ يک در اهواز، تماشاگران اهوازي تخلفاتي مرتکب شدند که با توجه به داشتن سابقه قبلي، به پرداخت 20 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شدند و با صدور قرار دستور موقت تيم استقلال اهواز به عنوان ميزبان بودن تماشاگر تا اطلاع ثانوي اعلام مي‌شود. مدير عامل باشگاه و سرپرست اين تيم هم جهت اداي توضيحات روز دوشنبه 18 دي 91 در کميته انضباطي حاضر شوند.



.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.