سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 4 دی 1391برچسب:کاپیتان,استقلال, توسط محمدرضا نصری زاد |

خوشحالي مردم از يک تکه پارچه مهم‌تر است

قلعه‌نويي: مردم کاپيتان استقلال هستند


سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: کاپيتان واقعي استقلال مردم هستند.


امير قلعه‌نويي پس از تمرين امروز استقلالي‌ها در حضور خبرنگاران عنوان کرد:‌ خدا را شکر شرايط خوبي داريم. توانستيم بازي سختي را برابر گهر انجام دهيم و به برتري دست يابيم. بار ديگر از مهمان‌نوازي دورودي‌ها و اراکي‌ها تشکر مي‌کنم؛ سه روز خوب را در آنجا بوديم و کارهاي فرهنگي خوبي کردند و محبت زيادي به ما داشتند.

وي ادامه داد: طبيعتا در دور برگشت بازي‌ها بايد با قدرت ظاهر شويم و هر بازي براي ما حکم فينال دارد. براي ديدار با آلومينيوم محرومي نداريم و مصدومان نيز فقط بيک‌زاده است.

سرمربي تيم استقلال درباره عدم حضور نکونام در تمرينات استقلال يادآور شد: خودم هنوز با او صحبت نکرده‌ام. باشگاه بايد با او صحبت کند و به ما اطلاع بدهد که موضوع از چه قرار است.

قلعه‌نويي در باره بحث کاپيتاني استقلال تصريح کرد: اين مسائل براي استقلال تمام شده است و خواهش مي‌کنم شما هم وارد آن نشويد. معلوم است کاپيتان استقلال چه کسي است. کاپيتان واقعي مردم هستند. يک تيکه پارچه فرقي نمي‌کند به حسن برسد يا به حسين. مهم اين است که دل مردم را شاد کنيم. وقتي اين کار را انجام داديم يعني راه درستي را پيش رفتيم. ما سرباز کشوريم و تمام تلاش خود را مي‌کنيم تا بتوانيم دل مردم را شاد کنيم.

وي افزود:‌ شعور مردم بالا است و قداست‌ها را حفظ مي‌کنند. بحث کاپيتاني در ايران سنتي دارد و همه آن را رعايت مي‌کنند اما من متاسفم که کسي به جاي خوشحال کردن دل مردم دنبال اين يک تيکه پارچه است. در تيم ما اين مسائل نيست و من هم اجازه نمي‌دهم که چنين مسائلي به وجود بيايد. همه مخلصانه و خالصانه تلاش مي‌کنيم تا براي خدمت به مردم فعاليت کنيم و دل آنها را شاد کنيم.

سرمربي تيم فوتبال استقلال در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبني بر اينکه در ابتداي فصل بحث کاپيتاني را به خود بازيکنان واگذار کرد و آيا با حضور مجيدي که مسائل مختلفي در روزنامه‌ها مطرح شده اين موضوع را به آنها واگذار مي‌کند يا خودش تصميم مي‌گيرد گفت: درباره حضور مجيدي بايد يک چيزي بگويم و آن اين که بيشتر از هر کسي فتح‌الله‌زاده از اين موضوع خوشحال شد. در آوردن مجيدي هيچ فشاري روي من نبود. فتح‌الله‌زاده حضور او را دوست داشت. اما اين موضوع را مديريت کرد و هيچ فشاري روي من نياورد. با تصميم خودم مجيدي به تيم آمد در باره کاپيتاني هم بايد بگويم که آنجايي که نياز باشد نظر مدير مجموعه يعني فتح‌الله‌زاده را مي‌گيرم. به هر حال ما زيرمجموعه او کار مي‌کنيم من هم آدم مشاوره‌اي هستم و کار خودم را بلد هستم. اجازه نمي‌دهم به تيم لطمه وارد شود. اگر لازم باشد در اين زمينه ورود مي‌کنم.

قلعه‌نويي درباره حضور بازيکنان تازه وارد تصريح کرد: همه بازيکنان خوب هستند چه بازيکناني که از گذشته بودند و چه بازيکناني که جديد به تيم اضافه شدند. از کساني هم که از تيم جدا شدند تشکر مي‌کنم. آنها هم بازيکنان خوبي بودند همه بايد به خاطر مردم و استقلال تلاش کنيم.

سرمربي تيم فوتبال استقلال درباره عکسي که يکي از ليدرهاي استقلال با او در روزنامه‌ها انداخته و از حضور مجيدي در استقلال معترض شده، يادآور شد: آقايان به 20 سال گذشته برگردند ببينند چه کساني به او پول و پلاکارد مي‌دادند تا عليه قلعه‌نويي شعار بدهد. 20 سال گذشته باچه کساني در ارتباط بوده اين نشان از دموکراسي ما مي‌دهد که هر کسي را به باشگاه راه مي‌دهيم. حتي کساني که در گذشته مخالف ما بودند.

وي افزود: شما مي‌توانيد با خود او صحبت کنيد و ببينيد که در گذشته با چه کساني در ارتباط بوده است. خودش اعلام کرده بود که به او پول مي‌دادند و پلاکارد تا عليه من شعار بدهد. اين که ما همه افراد را به باشگاه راه مي‌دهيم نشان از دموکراسي ما دارد نمي‌توانيم بگوييم چه کساني وارد باشگاه شوند و چه کساني نيايند. اين مسائل نخ‌نما شده است.موارد براي 20 سال پيش است.

سرمربي تيم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: همه افراد برايم عزيز هستند و مهم اين است که استقلال را دوست داشته باشند. حال يک زمان قلعه‌نويي را دوست داشتند و روزي با او مخالف بودند ما ارزشي و معرفتي کار کرديم. همه افراد در ابتدايي که من آمدم دردسرهايي را به وجود آوردند اما پس از آن خود به اشتباه شان پي بردند و درست شدند. فضايي درست کرده‌ايم که هر کسي مي‌خواهد هر حرفي بزند.

وي ادامه داد: چه طور اين افراد روزي که جنجال درست مي‌کردند منتسب به قلعه‌نويي نبودند برويد از خود اين آقا بپرسيد 20 سال گذشته با چه کساني در ارتباط بوده حالا مدتي آمده و با ما عکس هم گرفته آن وقت منتسب به ما شده است. فضا را جوري درست کرديم که مخالفان هم حرف بزنند. سال گذشته افرادي که فحش مي‌دادند امسال همان افراد ما را تشويق مي‌کنند. ما اين کار را کرديم تا ذهن مردم روشن شود. به مردم و مخالفان خود هم احترام مي‌گذاريم.

قلعه‌نويي خاطرنشان کرد: استقلال راه خودش را پيدا کرده، هيئت مديره، کادر فني، بازيکنان مي‌دانند چه کار بايد بکنند.

وي در پاسخ به اين سؤال که اين ليدر در روزنامه‌اي عنوان کرده بود نظر شخصي خود را در مورد اعتراض به مجيدي عنوان کرد و کاري به قلعه‌نويي و حجازي ندارد، تصريح کرد: به روح مادرم اين موضوع را نمي‌دانستم.

سرمربي استقلال در پايان درگذشت نيما نهاونديان را تسليت گفت و اظهار داشت: او از بچه‌هاي خوب و سالم بود، با عزت بود و با عزت فوت کرد.
وبلاگ نصری زاد مقدم ضمن تسلیت درگذشت همکار ارجمند آآقای نیما نهاوندیان امیدوار است آقای قلعه نویی آنی باشد که نشان می دهد.




.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.