سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 4 دی 1391برچسب:رویانیان,پرسپولیس,معاون, توسط محمدرضا نصری زاد |

آيا رويانيان از پرسپوليس مي‌رود؟

بهروز منتقمي قائم مقام باشگاه پرسپوليس شد


محمد رويانيان در جلسه شوراي معاونين باشگاه پرسپوليس از انتخاب بهروز منتقمي به عنوان قائم مقام باشگاه پرسپوليس خبر داد و با صدور حکمي وي را به اين سمت منصوب کرد.


محمد رويانيان مدير عامل باشگاه پرسپوليس عصر يکشنبه نشست دو ساعته اي با معاونين خود داشت و در اين نشست درباره برنامه هاي جاري باشگاه و برنامه هاي پيش رو با معاونين خود به تبادل نظر و گفت‌وگو پرداخت.

رويانيان در پايان اين نشست ويژه، از انتخاب بهروز منتقمي به عنوان قائم مقام باشگاه پرسپوليس خبر داد و حکم انتصاب وي به اين سمت را صادر کرد. رويانيان طي روزهاي گذشته جلساتي با منتقمي برگزار کرده بود.

بنابر گزارش سايت باشگاه پرسپوليس،‌ بهروز منتقمي سابقه هفت سال فعاليت به عنوان مدير کل تربيت بدني استان مرکزي، هفت سال فعاليت به عنوان مدير کل تربيت بدني استان مازندران، چهار سال به عنوان مدير کل استان اصفهان و يک سال فعاليت به عنوان مدير کل ورزش و جوانان استان البرز را در کارنامه دارد.

وي همچنين سابقه فعاليت به عنوان مدير کل هماهنگي امور استان هاي وزارت ورزش و جوانان و سازمان تربيت بدني سابق، را دارد.

منتقمي همچنين در سال هاي گذشته عضو هيات رئيسه چند فدراسيون ورزشي نيز بوده است.

به گزارش ايسنا، همچنين ديروز هيات مديره باشگاه پرسپوليس تشکيل جلسه داد که رويانيان مديرعامل اين باشگاه در آن شرکت نداشت. غيبت مشکوک رويانيان در نشست هيات مديره و انتصاب منتقمي به سمت قائم مقامي پرسپوليس سوالاتي را بوجود آورده است. آيا رويانيان قصد ترک پرسپوليس را دارد؟




.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.