سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 4 دی 1391برچسب:کارت,بازی,مجیدی, توسط محمدرضا نصری زاد |

 

کارت بازي مجيدي در گرو نامه فسخ ردي


رييس هيات فوتبال استان تهران، گفت: صدور کارت بازي فرهاد مجيدي منوط به رسيدن فسخ نامه ليام ردي است.


حبيب الله شيرازي درباره جزئيات قرارداد فرهاد مجيدي گفت: قرارداد مجيدي مشروط است، چون طبق قرار قبلي نامه او بايد به جاي ليام ردي ثبت شود، اما تا لحظه‌اي که مجيدي به هيات فوتبال آمد هنوز فسخ نامه ردي به دست ما نرسيده بود، به همين دليل با آقاي بهروان صحبت کردم و او گفت که چون استقلال با ردي به توافق مالي دست پيدا کرده‌، ما مي‌توانيم قرارداد مجيدي را مشروط ثبت کنيم.

وي ادامه داد: علي فتح‌الله‌زاده نامه‌اي به سازمان ليگ فرستاده بود، مبني بر اين که با ليام ردي به توافق مالي رسيده است. بر همين اساس آقاي بهروان گفت که مي‌شود قرارداد مجيدي را با استقلال به صورت مشروط ثبت کنيم تا زماني که فسخ نامه ردي رسيد، کارت بازي اين بازيکن از سوي سازمان ليگ صادر شود، بنابراين تا فسخ نامه ردي نيايد، کارت بازي مجيدي صادر نمي‌شود.

رييس هيات فوتبال استان تهران در ادامه گفت: ثبت قرارداد مجيدي به اين صورت غير قانوني نيست چون ممکن است در هر قراردادي نقص پرونده‌ وجود داشته باشد و مثلا صدور کارت بازي به رسيدن جواب تست پزشکي يا ماندن آن منوط شود.

شيرازي همچنين گفت: هفته‌ گذشته استقلال نامه‌اي به ما داد مبني بر اين که قصد دارد پنج بازيکن را از فهرست خارج کند. اين بازيکنان عبارت بودند از: امين منوچهري، ميثم حسيني، فابيو جانواريو، رودريگو توزي و ليام ردي. از طرف ديگر استقلالي‌ها شش بازيکن جديد را به نام‌هاي ايمان موسوي، عباس محمدرضايي، فرزاد حاتمي، حسن اشجاري، فرهاد مجيدي و آرزه جذب کردند. اين در حالي بود که از جمع پنج بازيکن فسخ شده ردي و توزي هنوز فسخ نامه ندارند.

اگر قرارداد مجيدي طبق گفته شيرازي به جاي ليام ردي ثبت شده باشد و فسخ نامه توزي هنوز نرسيده باشد، بنابراين اين سوال پيش مي‌آيد که چطور نام شش بازيکن جديد به جاي خروج سه نفر از ليست استقلال ثبت شده است. شيرازي در پاسخ به اين سوال به ايسنا گفت که استقلالي‌ها مدعي هستند که چهار محالي زير 23 سال است و سهميه ليگ برتري محسوب نمي‌شود. با اين حال هنوز هم تکليف يک بازيکن اضافي استقلال مشخص نيست.

شيرازي همچنين گفت: اگر استقلال بخواهد گوران صربستاني را به تيمش اضافه کند، ناچار است که فسخ نامه رودريگو توزي را به هيات فوتبال تحويل دهد. ضمن اين که با توجه به اتمام فصل نقل و انتقالات زمستاني تنها در صورتي قرارداد گوران ثبت مي‌شود که وي تا دوم دي ماه جاري قراردادش را با تيم سابقش فسخ کرده باشد.



.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.