سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 4 دی 1391برچسب:لیگ,افغانستان, توسط محمدرضا نصری زاد |
 

آغاز مسابقات لیگ برتر افغانستان در کابل

 

مسابقات لیگ برتر افغانستان عصر امروز (سه شنبه) در کابل با رقابت میان تیم های "میوند اتلان" از زون جنوب غرب و "شاهین آسمایی" از زون مرکزی کشور آغاز شد.

مسابقات لیگ برتر افغانستان عصر در کابل با رقابت میان تیم های میوند اتلان از زون جنوب غرب و شاهین آسمایی از زون مرکزی کشور آغاز شده است. مسابقات لیگ برتر افغانستان عصر در کابل با رقابت میان تیم های میوند اتلان از زون جنوب غرب و شاهین آسمایی از زون مرکزی کشور آغاز شده است.
این رقابت ها با شرکت 8 تیم از 8 زون کشور، زیر نام "میدان سبز" با همکاری فدراسیون فوتبال افغانستان و پشتیبانی شرکت مخابراتی روشن برگزارشده است.
هدف از برگزاری این رقابت ها پیشرفت فوتبال در افغانستان اعلام شده است.
در پایان اولین مسابقه این رقبت ها، تیم میوند اتلان با نتیجه 3 بر 1 تیم شاهین آسمایی را از پیش رو برداشت تا جایگاه خود را در جدول استوار تر کند.
مسئولان در فدراسیون فوتبال افغانستان در گفت و گو با رسانه ها، برگزاری این رقابت ها را برای پیشرفت ورزش و همبستگی مردم، سودمند خوانده اند.
کرام الدین کریم ریس فدراسیون فوتبال افغانستان گفته است که این مسابقات تحول جدیدی را در عرصه ورزش در کشور به خصوص رشته ورزشی فوتبال به وجود خواهد آورد.
او تاکید کرد که با آغاز این رقابت ها، وحدت و یکپارچگی میان جوانان افغانستان بیش از پیش مستحکمتر خواهد شد
لیگ برتر فوتبال افغانستان درحالی برای اولین بار در افغانستان از سوی فدراسیون فوتبال برگزار می شود که شماری از ورزشکاران از نبود امکانات و اماکن ورزشی شکایت دارند.
شماری از شهروندان کابل در گفت و گو با خبرگزاری بخدی ایجاد لیگ برتر را مفید خوانده، می گویند که با انتخاب تیم ملی از میان این ورزشکاران، افغانستان می تواند در سطح آسیا حرفی برای گفتن داشته باشد.



.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.