سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 5 دی 1391برچسب:بهروان,لیگ,استقلال, توسط محمدرضا نصری زاد |

بهروان: سازمان ليگ با استقلال لجبازي نمي‌کند


رئيس سازمان ليگ برتر فدراسيون فوتبال با رد شايعه ناراحتي‌اش از مسئولان استقلال گفت: هيچ لجبازي و مشکلي با مسئولان و تيم استقلال نداشته و ندارم.


غلامرضا بهروان در پاسخ به اين سؤال که تکليف ميزباني گهر دورود براي ديدارهاي دور برگشت ليگ برتر به کجا رسيد، گفت: در تلاش هستيم تا بازي‌هاي گهر در همان دورود برگزار شود. اين موضوع منوط است به يک سري مسائل از جمله تعهدات و مجوزهاي لازم از سوي مديريت باشگاه و مسئولان استان مبني بر اينکه تصميم‌گيري‌ها و حمايت‌هاي لازم صورت بگيرد تا بازي‌هاي دور برگشت گهر در دورود برگزار شود.

وي افزود: احتمال اينکه گهر بازي‌هاي دور برگشت ليگ را در دورود ميزباني کند، زياد است و قريب به يقين اين اتفاق مي‌افتد.

بهروان در خصوص رقابت‌هاي جام حذفي و زمان و مکان فينال اين رقابت‌ها گفت: محل ديدار فينال جام حذفي پس از مشخص شدن 4 تيم برتر مرحله نيمه‌نهايي مشخص مي‌شود. طبق آيين‌نامه، ديدار فينال تک بازي خواهد بود، ضمن اينکه رقابت‌هاي جام حذفي تا قبل از پايان ليگ برتر به اتمام خواهد رسيد.

وي در ادامه گفت و گو با فارس در خصوص شايعه ناراحتي‌اش از استقلالي‌ها به خاطر انتقادات آنها در خصوص اتفاقات ديدار جام حذفي اين تيم مقابل گهر و اينکه سازمان ليگ ديگر با خواسته‌هاي اين باشگاه موافقت نخواهد کرد، گفت: ما با هيچ کسي لجبازي نداريم. چطور گهر بايد امروز در انزلي با ملوان بازي کند، اما براي استقلال که ديدارش فردا برگزار مي‌شود، شرايط سخت است؟ سازمان ليگ به تمام تيم‌ها به يک چشم نگاه کرده و همه تيم‌ها براي ما يکسان هستند.

وي افزود: اتفاقا امروز با فتح‌الله زاده صحبت کردم و باز هم تأکيد مي‌کنم که وي دوست خوب من است و هيچ مشکلي با او ندارم.

بهروان در پايان يادآور شد: اتفاقا مديرعامل استقلال شب گذشته در برنامه 90 با اشاره به من تأکيد کرد که سرانجام يک نفر را ديديم که سعه صدر دارد و با آرامش مسائل را پيش مي‌برد. اتفاقاً ما به همه مديران عامل باشگاه‌هاي مختلف احترام مي‌گذاريم و همه را دوست داريم، چون تمام آنها براي فوتبال کشور زحمت مي‌کشند. فتح‌الله زاده که ديگر ويژه هست و جاي خود را دارد.



.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.