سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 5 دی 1391برچسب:نکو,استقلال, توسط محمدرضا نصری زاد |
اختلاف انداز و حکومت کن!
   
   
ماجراهای جواد نکونام با استقلال این روزها کم کم دارد به یک اپیدمی تبدیل می شود اما به راستی مشکل نکونام چیست؟

این روزها اکثر رسانه ها به اختلاف نکونام با فرهاد مجیدی دامن می زنند و عنوان می کنند دلیل قهر دوباره کاپیتان تیم ملی فوتبال بازگشت مجیدی است اما واقعیت چیز دیگری است.
نکونام و مجیدی اگرچه هر ۲ از بزرگان فوتبال ایران هستند و این واقعیت بر هیچکس پوشیده نیست اما آن کسی که فقط یکبار نام استقلال را شنیده باشد هم می داند با بازگشت مجیدی بازوبند کاپیتانی بر دست او بسته خواهد شد که بدون شک این را نکونام و سایر مدعیان کاپیتانی هم به خوبی درک کرده اند.
از طرفی وقتی کاپیتان تیم ملی در ابتدای فصل بازوبند را قبول نمی کند و آن را به سید مهدی رحمتی می دهد، مشخص است مشکل او کاپیتانی نیست. شاید نکونام در گذشته بر سر رفتن مجیدی از استقلال صحبتهایی را علیه وی انجام داده باشد اما در شرایط کنونی آنها با بازی در کنار هم مشکلی ندارند.
علت اینکه قهر جدید نکونام را به بازگشت مجیدی ربط می دهند هم این است که همزمان با حضور فرهاد، جواد کاسه صبرش لبریز شد و از حضور در تمرینات سر باز زد اما حالا این سوال پیش می آید که مشکل نکونام چیست؟
شاید خیلی از اهالی فوتبال و به خصوص اعضای استقلال هم می دانند مشکل جواد چیست چون احتمالا خودشان هم با این مشکل مواجه اند اما آنها خودشان را با شرایط وفق می دهند. شرایطی که برای کاپیتان تیم ملی غیر قابل هضم است.
در همین استقلال فردی حضور دارد که به جز خراب کردن رابطه بازیکنان با یکدیگر قصد دیگری ندارد. او که نمونه کامل مثل "اختلاف انداز و حکومت کن" است، حالا در استقلال همان کار را کرده است. فرد مذکور که برای حفظ منافع شخصی اش هر کاری انجام خواهد داد، پس از اینکه بسیاری از بازیکنان را نسبت به هم بدبین کرده بود، حالا هدفی جز خراب کردن رابطه مجیدی و نکونام ندارد البته او حالا دستش برای همه رو شده و می دانند که چکاره است. مشکل نکونام هم دقیقا با همین شخص است. شخصی که بارها او را آزار داده و بازیکن لالیگایی استقلال هم از این شرایط بریده است.
نکته آخر اینکه امیر قلعه نویی در مصاحبه ای اعلام کرد برای آنهایی که به خاطر یک تکه پارچه این کارها را می کنند، متاسف است. سوال این است که آیا منظور قلعه نویی نکونام است؟ ما که اینطور گمان نمی کنیم!

وبلاگ نصری زاد مقدم:ما هم امیدواریم امیر خان دست از این کارها بردارد و تمام حواس خود را به تیمش معطوف کند.



.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.