سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 5 دی 1391برچسب:فتح الله زاده,بازیکن,میلیاردی, توسط محمدرضا نصری زاد |

فتح‌الله‌زاده:مگر بازيکن 5 ميلياردي هم داريم؟


مديرعامل باشگاه استقلال در واکنش به کنايه مديرعامل پرسپوليس گفت: مگر ايران بازيکن 5 ميليارد توماني هم دارد؟


علي فتح الله زاده در گفت و گو با خبرنگار فارس در مورد کنايه رويانيان به وي بابت جذب بازيکن 5 ميليارد توماني اظهار داشت: او حتما شوخي کرده است. مگر بازيکن 5 ميليارد توماني هم در ايران داريم؟ بعضي ها اين قدر پول دارند که 5 ميليارد را پول نمي دانند. 5 ميليارد نصف هزينه باشگاه ماست.

وي افزود: از من پرسيده شد چطور مي خواهي 80 هزار دلار به ردي بدهي گفتم اين پول در ازاي 2 ميليارد تومان چيزي نيست که همان خبرنگار گفت باشگاه پرسپوليس بيشتر از 2 ميليارد تومان داده و من گفتم من همان 2 ميليارد را در نظر مي گيرم. در هر صورت من رويانيان را دوست دارم و مي دانم که او هم زحمت مي کشد.

مديرعامل باشگاه استقلال در خصوص صحبت هاي مجتبي تقوي مبني بر اينکه چرا باشگاه استقلال از حالا براي فصل آينده با بازيکنان سايپا وارد مذاکره شده، گفت: من براي تقوي هميشه احترام قائل هستم. او درست مي گويد که نبايد چنين تماس هايي با بازيکنان گرفته شود اما از سوي باشگاه استقلال چنين تماس هايي گرفته نشده است. من هم با تقوي و هم مديرعامل سايپا اين قدر رفيق هستم که نيازي به چنين کارهايي نباشد. قانون را هم مي دانم. همان طور که با باشگاه نفت تهران هماهنگ شديم با ساير باشگاه ها هم همين طور هستيم. شايد اين کار دلال ها بوده است. من حتما اين مورد را پيگيري مي کنم تا ببينم چه کسي از طرف استقلال اين کار را کرده است.

فتح الله زاده در ادامه در مورد قهر نکونام از استقلال گفت: نکونام اهل قهر نيست. او بازيکن حرفه اي است. ما سالها با مشکلات فوتبال خود عادت کرده ايم اما براي نکونام برخي رفتارها قابل هضم نيست. برخي در تيم، رفتارهاي بچه‌گانه مي کنند و چنين رفتارهايي به نکونام برخورده است. جواد کاپيتان تيم ملي است و بزرگ است.

مديرعامل استقلال تاکيد کرد: او با مجيدي نه تنها مشکلي ندارد بلکه رفيق هم هستند. من فقط در مورد برخي اظهار نظرها که در مورد نحوه قررداد مجيدي مي شود ناراحت مي شوم و مي خواهم به حال اين فوتبال گريه کنم. ما با اين بازيکن قراردادي بسته ايم و يک بازيکن خارجي را هم از ليست خارج کرديم. هر اتفاقي هم رخ دهد خودمان مي دانيم چطور حل کنيم.



.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.