سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 5 دی 1391برچسب:نکو نام,قلعه نویی, توسط محمدرضا نصری زاد |

قلعه‌نويي: مشکل نکونام درون خانوادگي است


سرمربي استقلال گفت: مشکل جواد نکونام درون‌ خانوادگي بوده و ارتباطي به بستن بازوبند کاپيتاني ندارد اما شرکت‌ نکردن در تمرين‌ها را نمي‌پسندم.


امير قلعه‌نويي در نشست خبري پيش از بازي استقلال تهران و آلومينيوم هرمزگان گفت: با شناخت مناسبي از تيم آلومينيوم به بندرعباس آمده‌ايم و مي‌دانم که تيم‌هاي ميثاقيان فيزيکي و درگيرانه بازي مي‌کنند. او در هر شهري منشاء خير و ايجاد شور و نشاط در بين هواداران بوده است. براي اين بازي برنامه ويژه‌اي اتخاذ شده و با آناليز مناسبي که از بازي‌هاي آلومينيوم صورت گرفته، سعي در شکست اين تيم داريم. هر چند آلومينيوم نيم فصل دوم با جذب چند مهره جديد به طور حتم با آلومينيوم نيم فصل اول تفاوت دارد.

به گزارش ايسنا،سرمربي استقلال همچنين درباره شرکت نکردن جواد نکونام در تمرين‌هاي استقلال عنوان کرد: بنده به هيچ وجه شرکت نکردن در تمرين‌ها را نمي‌پسندم. اين حرکت از جواد نکونام بعيد بود اما بايد اعلام کنم اين مشکلات هيچ ارتباطي به باشگاه استقلال ندارد.

وي همچنين به بحث‌هاي ايجاد شده درباره بستن بازوبند کاپيتاني در استقلال اشاره کرد و گفت: استقلال در سه جبهه به ميدان مي‌رود و کار بسيار دشواري دارد. نبايد بر سر مسائل جزئي همچون بستن بازوبند کاپيتاني اتحاد بين بازيکنان از بين برود.

قلعه‌نويي با اشاره به اين‌که جي‌لويد ساموئل را به علت محروميت و ميثم بائو و هاشم بيگ‌زاده را به علت مصدوميت در اختيار ندارد، افزود: با تقويت تيم در پست‌هايي که مشکل داشتيم، استقلال بهتري را در نيم فصل دوم خواهيد ديد که به طور حتم براي قهرماني مي‌جنگد.

خبرها از حضور فرهاد مجيدي به بندرعباس حکايت داره ولي امير قلعه‌نويي درباره صدور کارت بازي اين بازيکن ابراز بي‌اطلاعي کرد.



.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.