سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 5 دی 1391برچسب:بیانی,استقلال, توسط محمدرضا نصری زاد |
بیانی: استقلال حاشیه ای ندارد/ بازوبند ارث پدری هیچکس نیست
   
   
آنالیزور تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال حاشیه ای ندارد اما متأسفانه یک عده دوست دارند استقلال به حاشیه برود.

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران(ایپنا)، شاهرخ بیانی درباره بازی روز چهارشنبه استقلال مقابل آلومینیوم هرمزگان اظهارداشت: فردا بازی سختی را در پیش داریم زیرا پس از بازی با گهر زمان کمی را برای استراحت داشتیم اما خدا را شکر بازیکنان سر حال هستند و از آمادگی بالایی برای بازی با آلومینیوم برخوردارند.
وی در ادامه افزود: اکبر میثاقیان تیمهایی دارد که بازیکنان در آن دوندگی بالایی دارند. آلومینیوم بر عکس تیمهایی مانند سایپا، لایه های دفاعی زیادی دارد. در این شرایط تیم میثاقیان بیشتر برای یک امتیاز بازی می کند اما در مقابل ما هم برنامه های تاکتیکی زیادی برای شکستن لایه های دفاعی داریم.
بیانی درباره حضور میداوودی در تیم آلومینیوم گفت: میداوودی بازیکن خوبی است و برای استقلال زحمات زیادی کشید اما به نفعش بود به تیم دیگری برود زیرا شرایط او در استقلال سخت شده بود و اگر می خواست توانایی های خود را نشان دهد باید به تیم دیگری می رفت. درست است که میداوودی برای بازی با استقلال انگیزه زیادی دارد اما بازیکنان جدید ما نیز اولین بازی خود را در لیگ انجام می دهند و آنها هم از انگیزه بالایی برخوردار اند.
وی با اشاره به انتشار برخی شایعات درباره استقلال تأکیدکرد: استقلال حاشیه ای ندارد اما متأسفانه یک عده دوست دارند استقلال به حاشیه ببرند البته با مدیریت فتح الله زاده و تدابیر قلعه نوعی و پورحیدری و بزرگان دیگری که در کنار تیم هستند هیچ یک از اتفاقات تأثیری بر تیم نخواهد گذاشت. قلعه نوعی یکی از بهترین مربیان ایران است و به خوبی درک می کند که این حواشی را چگونه می توان کنترل کرد.
آنالیزور تیم فوتبال استقلال در خاتمه درباره بحث کاپیتانی این تیم گفت: قلعه نوعی دیروز حرفی زد و من دوباره آن را تکرار می کنم، کاپیتان استقلال فقط و فقط مردم هستند. این بازوبند ارث پدری هیچکس نیست و طی سالها دست به دست گشته و حالا بر بازوی رحمتی بسته شده، شاید در آینده هم بر بازوی شخص دیگری بسته شود اما مهم این است که اجازه ندهیم این مسائل به تیم ضربه بزند.



.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.