سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 5 دی 1391برچسب:پورمحمدی,بازرسی, توسط محمدرضا نصری زاد |
 
 
پور محمدی خطاب به احمدی‌نژاد:
 

اگر نمی‌گذارند کار کنید چرا مسئولیت قبول کردید؟
 


 
 
 
 
 

احمدی نژاد قانون گریزی خود را خدمت به مردم میداند/کارشناسان اقتصادی آمارهای احمدی نژاد را قبول ندارند/حضورم در انتخابات ریاست جمهوری قطعی نشده است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در اولین همایش ارتقاء سلامت اداری در استان البرز از عملکرد احمدی‌نژاد به شدت انتقاد کرد.

 

پور محمدی در بخشی از صحبت‌های خود در این همایش گفت:برخی از مدیران قانون گریزی خود را خدمت به مردم عنوان می‌کنند و می‌خواهند با دور زدن قوانین به نتیجه برسند که این عمل نادرستی است.

وی گفت: مدیران باید هوشمندانه و خیرخواهانه عمل کنند و قانون را رعایت نمایند واگر مشکلی در بخشی از قوانین وجود داردباید برای اصلاح قانون تلاش کنند نه دور زدن آن، چرا که دور زدن قانون سبب می شود تا قانون گریزی به فرهنگ و قانون ستیزی به عنوان خدمت تعبیر شود.

پورمحمدی ادامه داد: هر کسی که در دستگاه های اجرایی قرار می گیرد بعد مدتی که زیر فشار قرار گرفت به انتقاد از قوانین می پردازند و عنوان میکنند که نمی گذارند کار کنیم و سنگ اندازی می کنند که این ادبیات درست نیست.

وی گفت: هر فردی که مسئولیتی به او داده شده است بر اساس قانون انتخاب شده است پس یعنی قانون را پذیرفته و باید به آن عمل کند چرا که اگر قانون را قبول نداشت نمی‌بایست آن مسئولیت را می‌پذیرفت.

پورمحمدی ادامه داد: چرا رئیس جمهور می‌گوید که نمی‌گذارند کار کنیم؟ چرا این حرف را در سال آخر ریاست جمهوری خود می‌زند؟

وی ادامه داد:شما بر اساس این قانون مسئولیت پذیرفته اید اگر نمی‌گذارند کار کنید چرا مسئولیت را قبول کردید؟ اگر نمی‌گذارند کار کنید چرا کاندیدا شدید؟

وی با اشاره به این مطلب که هنوز حضورش درانتخابات ریاست جمهوری قطعی نشده است افزود:اغلب کارشناسان اقتصادی آمارهای احمدی نژاد را قبول ندارند.

وی در پایان از صدا وسیما خواست تا به دور از فضا سازی‌های انتخاباتی به صورت هوشمندانه مسایل مربوط به اقتصاد را مورد بررسی قرار دهند.



.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.