سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 5 دی 1391برچسب:پرسپولیس,لیگ ,برتر, توسط محمدرضا نصری زاد |

سقوط پرسپوليس به رده سيزدهم

تساوي پرسپوليس و نفت آبادان درهفته هجدهم


تيم فوتبال پرسپوليس نيم فصل دوم را با تساوي خانگي برابر تيم هفدهم جدول آغاز کرد.


تيم فوتبال پرسپوليس از ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادي به مصاف تيم نفت آبادان رفت که بازي با نتيجه تساوي 2 بر 2 به پايان رسيد.

به گزارش فارس،علي کريمي در دقيقه 5 و محمد نوري در دقيقه 10 براي پرسپوليس گلزني کردند. رضا خالقي‌فرد در دقيقه 54 و روح‌الله‌عرب در دقيقه 84 گل‌هاي صنعت نفت را به ثمر رساندند.

پرسپوليس اين بازي را تهاجمي شروع کرد و در 10 دقيقه ابتدايي مسابقه دو گل زد اما به مرور تيم نفت بر توپ و ميدان مسلط شد. پرسپوليس نتوانست نيم فصل دوم را با پيروزي آغاز کند و ناکامي‌هاي سرخ پوشان در ليگ همچنان ادامه پيدا کرد.

پرسپوليس با اين تساوي خانگي 22 امتيازي شدند و به رده سيزدهم سقوط کرد و نفت هم با 12 امتياز در رده هفدهم باقي‌ماند.

سيدحسين‌زرگر داور مسابقه به مهرداد پولادي از پرسپوليس و روح‌الله عرب، رضا خالقي‌فر و حسين کعبي از نفت کارت زرد نشان داد.

*ترکيب پرسپوليس:

نيسلون، سيدجلال حسيني، محسن بنگر، حسين ماهيني، اميرحسين فشنگچي، رضا حقيقي، مهرداد پولادي، محمد نوري( از دقيقه 88 غلامرضا رضايي)، کريم انصاري‌فرد، علي کريمي( از دقيقه 70 مهدي مهدوي‌کيا) و هادي نوروزي( از دقيقه 62 عادل کلاه کج)

سرمربي: يحيي گل‌محمدي

*ترکيب نفت آبادان:

حبيب دهقاني، سجاد مشکل‌پور، والري الکسانيان، محمد زيبرنيک نفس( از دقيقه 64 مهدي کياني)، سيامک کوهنورد، مهدي دغاغله، رضا خالقي‌فرد، رسول نويدکيا، بهنام برزايي( از دقيقه 43 روح ‌الله‌ عرب)، عباس مرداسي و حسين کعبي

سرمربي: آلفردو کاسيميرو



.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.