سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 29 آذر 1391برچسب:مجیدی -قلعه نویی, توسط محمدرضا نصری زاد |
آقای مجیدی! یک قهرمانی به استقلال بدهکاری
   
   
فرهاد مجیدی یک قهرمانی به استقلال بدهکار است. او با امضایی که دیشب پای قرارداد سفیدش انداخت وظیفه بزرگی را به جان خرید ...

فرهاد مجیدی به استقلال برگشت. در نگاه اول این بازگشت که همزمان شده با برگشتن دوباره مجتبی جباری به استقلال، پازل خوشبختی هواداران تیفوسی آبی را تکمیل کرده است. حالا که استقلالی ها در حسرت ۳ ساله قهرمانی لیگ برتر به سر می برند با آمدن مجیدی و آمادگی جباری می توانند بیشتر از هر وقت دیگر دل به قهرمانی خوش کنند.
۱- فرهاد مجیدی ۸۱ روز بعد از اعلام خبر خداحافظی اش وقتی شنید قلعه نویی برای حل مشکل گلزنی تیمش از او تقاضای کمک کرده و زمانی که دید زمینه بازگشت به استقلال فراهم است با "سر" برای امضای قرارداد یکسال و نیمه به دفتر فتح الله زاده رفت. حالا هوادارانی که یک نیم فصل در حسرت گلزنی مهاجمان استقلال سوختند و نام مجیدی را روی سکوها صدا زدند منتظر یک جبران بزرگ هستند.
۲- فرهاد مجیدی بنا به دلایلی که هیچوقت نتوانست هوادارانش را قانع کند از استقلال رفت. درست در روزهایی که تیم پرویز مظلومی یک تنه روی انگشت مجیدی می چرخید او بدون دلیل قانع کننده ای به الغرافه رفت و استقلال را بی بزرگتر و بی گلزن گذاشت. استقلال نتوانست قهرمان شود و شاید مظلومی هیچگاه مجیدی را به خاطر آن جدایی بی دلیل نبخشد. مجیدی رفت و لذت قهرمانی را از استقلال گرفت. از هواداران گرفته تا کارشناسان و حتی خود سرمربی استقلال کوچ ناگهانی مجیدی به باشگاه الغرافه را عامل قهرمان نشدن استقلال دانستند.
۳- فرهاد مجیدی یک قهرمانی به استقلال بدهکار است. او با امضایی که دیشب پای قرارداد سفیدش انداخت وظیفه بزرگی را به جان خرید. فرهاد حتی اگر شده یک تنه هم باید استقلال را قهرمان کند تا خاطره تلخی را که پارسال از رفتنش به جا گذاشت پاک کند. بی شک هواداران استقلال از بازگشت مجیدی خوشحالند اما انتظار می کشند فرهاد قهرمانی از دست رفته پارسال را جبران کند و اگر نتواند این کار را انجام دهد هیچگاه نمی تواند خاطره تلخ رفتنش را پاک کند.
۴- فرهاد مجیدی نیم فصل سختی را پیش رو دارد. او باید مثل روزهایی که برای تیم مظلومی بازی می کرد "ستاره" باشد. از طرف دیگر این دشواری برای قلعه نویی هم وجود دارد. او با میل و رغبت خواستار بازگشت مجیدی شد اما این شائبه درباره او وجود دارد که نکند می خواهد مجیدی را خراب کند؟ شاید قلعه نویی به بهانه آماده نبودن مجیدی او را نیمکت نشین کند و قطعا این کار التهاب سکوها را برای استقلال در پی خواهد داشت و دیگر کسی به کینه توزی قلعه نویی شک نخواهد کرد.
۵- فرهاد مجیدی و امیر قلعه نویی باید مواظب باشند. آنها باید همزیستی مسالمت آمیزی با یکدیگر داشته باشند تا نه سیخ بسوزد و نه کباب. مجیدی باید مثل روزهای اوجش برای استقلال بازی کند و قلعه نویی هم باید به کاپیتان جدید تیمش میدان کافی بدهد و او را به نیمکت میخکوب نکند تا مقابل هواداران تیفوسی شماره ۷ محبوب قرار نگیرد.



.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.