سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 6 دی 1391برچسب:کاظمیان,پرسپولیس, توسط محمدرضا نصری زاد |

کاظميان:برخورد پرسپوليس پدرم را سکته داد


بازيکن سابق تيم پرسپوليس پس از جدايي‌اش از اين تيم از نحوه برخورد مسئولان باشگاه با خودش انتقاد کرد و گفت که من بازيکن اخراجي نيستم.


جواد کاظميان در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا، درباره چگونگي کنار رفتنش از تيم فوتبال پرسپوليس اظهار کرد: پنجشنبه در اردوي پرسپوليس بودم که شيريني آمد و به من گفت بهتر است اردو را ترک کنم. من روز جمعه هرچه به گل‌محمدي زنگ زدم جواب تماسم را نداد. مگر من قتل کرده بودم؟ اين برخورد حق من نبود. پدرم به خاطر اين مسائل سکته مغزي کرده و اکنون در بيمارستان است. مسببين اين جريان را نمي‌بخشم.

وي با انتقاد از برخورد بد مسئولان پرسپوليس با خودش ادامه داد: من 7 – 8 سال با يحيي گل‌محمدي هم‌بازي بودم و نان و نمک خانواده‌اش را خوردم. اکنون هم به حرمت همسرش چيزي نمي‌گويم. من بازيکن تيم به هم‌ريز نبودم و از خيلي‌ها در نيم فصل اول بهتر بودم ولي دليل رفتار يحيي را نمي‌دانم.

بازيکن جديد تيم تراکتورسازي با بيان اينکه فوتبال من مشکلي ندارد که يحيي گفته بروم و در جاي ديگر احيا شوم خاطرنشان کرد: خوب نيست انسان براي موفقيتش از روي ديگران رد شود! در اين فوتبال همه را نردبان مي‌کنيم و از آن‌ها بالا مي‌رويم. يحيي حق نداشت چنين رفتار زشتي را با من بکند. من که بازيکن جوان نبودم. من کاپيتان سوم پرسپوليس بودم. او بايد با من صحبت مي‌کرد و مي‌گفت که ديگر نيازي به وجودم نيست. بعد از آن هم من مي‌رفتم. آنقدر خوار و ذليل نيستم که اگر نخواهند بمانم. اگر چاپلوس‌ بودم زير بار خيلي از حرف‌ها مي‌رفتم و شرايطم حالا اين طور نبود.

بازيکن سابق تيم فوتبال پرسپوليس با بيان اينکه هر کس در اين تيم دارد ساز خودش را مي‌زند و به فکر موفقيت خودش است تاکيد کرد: اگر حرف‌هايم را بزنم حرمت‌ها از بين مي‌رود. دلم از بابت نحوه کنار رفتنم خيلي پر است. با شخصيتم بازي شد. اگر حرف‌هايم را بزنم سنگ روي سنگ در پرسپوليس بند نمي‌شود. در ضمن آن زمان ديگر نمي‌توانم جواب مادرم را بدهم.

کاظميان با انتقاد از استفاده از لفظ اخراج در مورد جدايي‌اش از پرسپوليس خاطرنشان کرد: مادرم به من مي‌گويد که زبانم سرخ است. او مي‌گويد يک ذره مانند برخي هم‌بازي‌هايت چاپلوس و عمروعاص باش. برادرم در 20 سالگي فوت کرد، فوتبال که از برادرم مهم‌تر نيست. بالاتر از سياهي رنگي نيست. انسان‌هاي کثيفي در فوتبال هستند. اين آقايان لفظ اخراج را براي من به کار بردند ولي من اخراجي نيستم.

بازيکن جديد تيم تراکتورسازي با تشکر از هم‌تيمي‌هايش اضافه کرد: جو تراکتور با پرسپوليس اصلا قابل مقايسه نيست. من 6 روز است که به اين تيم پيوسته‌ام اما گويا 6 ماه است که براي اين تيم بازي مي‌کنم. از هم‌بازي‌هايم تشکر مي‌کنم چرا که به من کمک مي‌کنند تا دوباره به شرايط خوبم برگردم.



.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.