سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 6 دی 1391برچسب:قلعه نویی,لیگ برتر, توسط محمدرضا نصری زاد |

 

قلعه‌نويي: يکي از اهدافمان قهرماني ليگ است


سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: يکي از اهداف ما در فصل جاري، قهرماني در ليگ برتر است.


امير قلعه‌نويي پس از پيروزي تيمش مقابل آلومينيوم در نشست خبري اظهار داشت: بازي زيبايي انجام داديم و دو تيم فوتبالي منطقي ارائه کردند. البته از کيفيت زمين کمي گلايه دارم اما در مجموع اگر تيم ما به خودباوري برسد مي‌تواند شرايط ايده‌آلي داشته باشد.

وي افزود: يکي از اهدافي که داريم قهرماني در ليگ است و در نيم‌فصل نقاط ضعف‌مان را پوشش داديم و بازيکناني را به خدمت گرفتيم که بتوانيم خستگي را از تن ديگر بازيکنان خارج و به نوعي تقسيم‌بندي کنيم.

وي در خصوص حضور پژمان منتظري در ميانه ميدان گفت: اين بازيکن ملي‌پوش است و در نيمه اول دو پاس خوب داد و روي گل اول نيز تأثيرگذار بود.

قلعه‌نويي در خصوص داوري اين مسابقه گفت: فغاني يکي از داوران خوب کشور است اما فکر مي‌کنم در بازي امروز دو ـ سه پنالتي ما را نگرفت، البته شايد من اشتباه کرده باشم چون او به صحنه‌ها نزديک بود. آرزو دارم او به بهترين جايگاه‌ها برسد چون داوران ما لياقت اين مسئله را دارند.

وي ضمن تقدير و تشکر از تماشاگران گفت‌: امروز يکي از روزهاي خوب بود که مردم تيم خود را تشويق مي‌کردند و حتي زماني‌ که حريف عقب بود آنها با تشويق‌هاي خود باعث ايجاد سرعت در بازي شدند. اين ورزشگاه خيلي قشنگ است و فقط نياز به يک چمن خوب دارد. البته از مسئولان آلومينيوم تشکر مي‌کنم زيرا ديروز مهمان آنها بوديم و سپس خدمت مديرعامل اين باشگاه رفتيم که بايد بگويم اين کارها از باشگاه آلومينيوم خيلي قشنگ‌ بود و اميدوارم فضاها به اين سمت برود چون برخي، صحنه‌هاي ناپاکي را به وجود مي‌آورند.

وي در خصوص نيمکت‌نشيني نکونام گفت: مشکل او نه مجيدي بود و نه کاپيتاني. مشکل مسائل ديگري بود که بيشتر درون خانوادگي بود، شب گذشته با تعدادي از بازيکنان جلسه داشتم و اين بحث تا حدودي تمام شد. بازوبند سرگروهي به خصوص در استقلال ارزشمند است اما مهم‌تر اينجاست که مردم را خوشحال کنيم. اگر آنها را خوشحال کنيم راه درستي را رفته‌ايم؛ اگرنه بازوبند يک تکه پارچه است.

وي در خصوص آخرين وضعيت فرهاد مجيدي نيز گفت: او زير نظر حاج‌قاسم تمرين مي‌کند و بايد تست‌هاي لازم را انجام دهد چون با توجه به شرايط فني بالا بايد از لحاظ بدني هم به شرايط ايده‌آلي برسد که مردم از او انتظار دارند. در مجموع خوشحالم که مجيدي به ما اضافه شد و دوست دارم او هم مثل دو بازيکن ديگر در زمان من خداحافظي کند.



.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.