سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
سایت خبری و تحلیلی پارس نصر

پرسپولیس مثل دهه 60 شده است

رویانیان: برای موفقیت تیم باید در یک باند باشم/ انصاری‌فرد فصل بعد می‌تواند به اروپا برود

محمد رویانیان با انتقاد از قضاوت داوران در بازی‌های پرسپولیس گفت: برای من این شبهه ایجاد شده که جریانات پشت پرده نتایج بازی‌ها را رقم می‌زند.

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره دیدار امروز خود با مسئولان فدراسیون و اعتراض باشگاه پرسپولیس به روند داوری بازی‌های این تیم اظهار کرد: من امروز در دیدار با کفاشیان، آیت‌اللهی، نبی و عسگری این مسئله را مطرح کردم که آیا فوتبال ما باید به سمت پاکی برود یا نه. آیا باید مشکلات داوری حل شود یا نه؟ چرا داور تحت تاثیر جو بیرون از بازی قرار می‌گیرد و اشتباه‌های فاحش انجام می‌دهد.

 

وی افزود: من به کفاشیان گفتم شما حتی از داوران خودتان هم حمایت نمی‌کنید و ما وقتی از داوری شکایت می‌کنیم شما هیچ واکنشی نشان نمی‌دهید. در سه بازی گذشته داوران 5 امتیاز از ما گرفته‌اند. در بازی با ملوان داور به سه بازیکن ما کارت زرد داد که باعث شد آن‌ها که از مهره‌های اصلی ما هستند بازی با تراکتورسازی را از دست بدهند و ما آن بازی را ببازیم. در بازی با نفت آبادان پنالتی مسلم روی ماهینی گرفته نشد.

 

رویانیان افزود: نتیجه این شد که اگر اشتباهات رخ نمی‌داد امتیاز ما 24 بود و رتبه ما هم در جدول فرق می‌کرد. حالا این عیبی ندارد. اگر یک تیم بخواهد سالم کار کند و در زمین فوتبال نتیجه بگیرد باید آن را نابود کنیم؟ پرسپولیس 30 میلیون هوادار دارد و من به نمایندگی از آن‌ها این اعتراض را مطرح می‌کنم. من که نیامده‌ام پشت میز بنشینم. فقط یک خدمتگزار کوچکم. چه کسی مسئول این اشتباهات است؟ فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش، کمیته داوران یا کمیته انضباطی؟

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ادامه انتقادهای خود به داوری‌های بازی‌های پرسپولیس گفت: آقای کفاشیان من می‌خواهم در زمین بازی پیروز شوم چرا این اتفاق نمی‌افتد؟ چرا باید حتما در یک باند باشم تا تیمم نتیجه بگیرد؟ فدراسیون مقتدر نیست. وقتی این اتفاقات می‌افتد ناهنجاری و پارتی‌بازی در فوتبال زیاد می‌شود. شما باید محکم جلوی این اتفاقات بایستید و حق همه را بگیرید.

 

وی ادامه داد: کفاشیان به من گفت دغدغه‌های شما درست است و عسگری و آیت‌اللهی هم صحبت‌های من را تایید کردند. آن‌ها گفتند که ما نهایت تلاش‌مان را می‌کنیم و مواضع‌ محکم‌تری می‌گیریم. سوال من این است چرا کسانی که می‌خواهند پاک باشند باید ضربه بخورند؟ ما یک سری مربی و مدیرعامل پاک در این فوتبال داریم. به کفاشیان گفتم چرا با مربیان پاک تعامل نمی‌کنید. لازم نیست حتما با آن‌ها پارتی بازی کنید. همین که از آن‌ها مشورت و کمک بگیرید به فوتبال کمک می‌کند. ما آمده‌ایم کار ریشه‌ای و فرهنگی انجام دهیم و از اساس همه چیز را درست کنیم اما چرا از این افراد حمایتی نمی‌شود؟ به کفاشیان گفتم بالاخره شما محور این فوتبال هستید. گفتم تا جواب من را ندهید نمی‌روم.

 

رویانیان در ادامه با بیان اینکه از فدراسیون فقط انتظار اجرا شدن عدالت را داریم گفت: فدراسیون باید دنبال فکر و اندیشه‌های نو باشد و درها را باز کند چرا که فوتبال نیاز به تحول دارد. فدراسیون نباید اجازه دهد که جو مشوش شود. انتظار ما این است که داوران کمترین اشتباه را داشته باشند نه اینکه پشت سر هم چند هفته اشتباهات داوری به ضرر ما باشد. برخی گفته‌اند سردار رویانیان نباید در فوتبال به خاطر پرسپولیس اعتراض کند اما من در فوتبال سردار نیستم و فقط یک مدیرعاملم که باید از حق هواداران میلیونی پرسپولیس دفاع کنم. چرا شخصیت داوران اینقدر متزلزل شده است. برای من شبهه ایجاد شده که جریانات پشت پرده نتایج را رقم می‌زند.

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ادامه گفت‌وگویش با ایسنا درباره آخرین وضعیت کریم انصاری فرد گفت: من با مدیر برنامه‌های این بازیکن صحبت کردم و به او گفتم که به کریم نیاز داریم. دوست نداریم که کریم را در نیم فصل از دست بدهیم. او فصل بعد می‌تواند به باشگاه‌های اروپایی برود. بدون شک ما مانع رشد بازیکنان‌مان نیستیم. همان طور که حقیقی را از فجر آوردیم او توانست یک پله رشد کند.

 

رویانیان با اشاره به اینکه پرسپولیس در حال تبدیل شدن به تیم رویایی هواداران است گفت: به قول گزارشگر بازی شب گذشته پرسپولیس مثل دهه 60 بازی می‌کند. تا کادر فنی درست می‌شود و تیم می‌آید جام بگیرد، دوباره ما را می‌زنند. چرا اینقدر هجمه علیه ما وجود دارد. من نمی‌توانم مقابل این هجمه‌ها سکوت کنم.



.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.