سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 7 دی 1391برچسب:جنگی,بازی, توسط محمدرضا نصری زاد |

بازی جنگی GUN BROS با گرافیک بالا و فانتزی به همراه فایل دیتا GUN BROS 3.0.0+data

GUN BROS  یکی دیگر از بازی های پر دانلود در مارکت گوگل است . این بازی به دلیل سبک خاص و گرافیک فانتزی بالا و مراحل بسیار جالب و مهیج ، طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است . در این بازی باید با استفاده از سلاح ها و اسلحه های پیشرفته ای که در اختیارتان قرار داده می شود ، دشمنان و انواع موجوداتی که قصد مقابله با شما را دارند از سر راه بردارید .

مراحل بازی بسیار متنوع و گوناگون است و با توجه به نزدیک شدن به روزها و تعطیلات عید سرگرمی خوبی برای شما خواهد بود . این بازی علاوه بر فایل APK احتیاچ به فایل دیتا هم دارد ما تمام فایل های دیتا را به صورت لینک مستقیم در سرور اختصاصی سایت آپلود و جهت دانلود آسان و بی دردسر در اختیار شما دوستان قرار می دهیم . این بازی هم نیاز به یک دیتا با حجم  173 مگابایت دارد که به صورت کامل در سرور سایت آپلود شده است  که می توانید هر دو فایل apk و دیتا را از ادامه مطلب دانلود نمایید  .

 

 

راهنمای استفاده از فایل دیتا : پس از دانلود فایل دیتا از انتهای همین پست ، آن را از حالت فشرده خارج کنید و پوشه com.glu.android.gunbros_free را اکسترکت فایل فشرده به دست می آید را در مسیر Android/data کپی کنید و از بازی لذت ببرید

 
  • حجم فایل: حدود 3 مگابایت - حجم فایل دیتا : 173 مگابایت


.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.