سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
کفاشیان: اگر فردی کارآمدتر از من بیاید فدراسیون را تقدیم می کنم/درصدد گرفتن میزبانی جام ملتهای آسیا هستیم
   
   
رییس فدراسیون فوتبال گفت: دنبال فرصتی هستم که اگر فرد کارآمدتری حضور یابد از تغییرات استقبال کنم.

 "علی کفاشیان" در حاشیه برگزاری مجمع انتخاب رییس هیات فوتبال همدان اظهار داشت: کشورمان در میزبانیهای آسیایی انجام شده در چند سال اخیر ورود بانوان خارجی به ورزشگاه ها را آزاد کرد و توانستیم شرایط مناسبی را فراهم کنیم که تابع مقررات نیز بود. هم اکنون نیز ضمن رعایت استانداردهای کنفدراسیون فوتبال آسیا برای میزبانی جام ملتها، راهکارهای لازم برای ورود بانوان ایرانی در ورزشگاه را نیز تا شروع مسابقات خواهیم داشت البته شاید تا مسابقات ۲۰۱۹ جام ملتهای آسیا در فدراسیون نباشم و امیدوارم شرایطی فراهم شود تا بانوان نیز برای تماشای مسابقات به ورزشگاه ها بروند.
وی ادامه داد: دریافت میزبانی این مسابقات بسیار مهم است هر چند دیگر کشورهای آسیایی نیز به طبع نامزد این میزبانی خواهند بود. کشورمان امکانات لازم برای میزبانی مسابقات را دارد و امیدواریم با این میزبانی موافقت شود. در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا که امسال در کشورمان برگزار شد نیز توانستیم نظر مساعد AFC را جلب کنیم تا برای میزبانی های مهمتر نظیر جام ملت های آسیا شرایط بهتری برای کشورمان مورد توجه قرار بگیرد.
رییس فدراسیون فوتبال همچنین گفت: برگزاری جام ملتهای آسیا در کشورمان علاوه بر مسایل اقتصادی، در پیشرفت فوتبال کشور بسیار موثر خواهد بود و می توانیم زمینه اجرای مسابقات دیگر را نیز مهیا سازیم. ایران در میزبانی مسابقات نوجوانان آسیا توانمندی خود را به AFC ثابت کرد و برهمین اساس درخواست میزبانی جام ملتهای آسیا در سال ۲۰۱۹ را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه کرده‌ایم.
وی اضافه کرد: امکانات خوبی برای برگزاری این رقابتهای مهم در کشور از جمله استان همدان داریم که در صورت موافقت با میزبانی ایران، شهر همدان نیز یکی از استان های معین در اجرای مسابقات خواهد بود.
کفاشیان در ادامه در خصوص وضعیت ادامه حضورش در فدراسیون فوتبال گفت: معتقدم اگر مجمع فدراسیون فوتبال تشخیص دهد که فرد دیگر می تواند بهتر در این سمت مدیریت کند، باید به روی کار بیاید چرا که دنبال فرصتی هستم که اگر فرد کارآمدتری حضور یابد از تغییرات استقبال کنم. هدفم این است که فوتبال ایران خوب اداره شود و اگر جانشین بهتری باشد مجمع به انتخاب وی رای دهد.
کفاشیان در خصوص حضورش در کمیته اضطرار فوتبال غرب آسیا گفت: هم اکنون نایب رییس فدراسیون فوتبال غرب آسیا هستم و این فدراسیون دارای ۱۰ کشور عضو است و کمیته استعداد نیز دارای ۴ عضو است که در این کمیته هم عضو هستم.
رییس فدراسیون فوتبال در خصوص اظهارنظرها مبنی بر بازگرداندن پاس به تهران گفت: طبق مقررات پاس متعلق به همدان است و کسی نمی تواند تغییری در روند این تیم بگیرد و فقط هیات مدیره باشگاه و مسئولان استان همدان تصمیم گیرنده اصلی هستند.

وبلاگ نصری زاد مقدم:شما برو آدم اصلح اش با ما و مجمع



.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.