سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
نوشته شده در تاريخ شنبه 9 دی 1391برچسب:حمودی,نکونام, توسط محمدرضا نصری زاد |
حمودی: از حرفهای نکونام برداشت بدی شده است/ جو استقلال سالم است
   
   
هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: خبرنگاران از حرفهای نکونام برداشت اشتباهی کرده اند.

"علی حمودی" اظهارداشت: خوشبختانه استقلال شرایط خیلی خوبی دارد و تیممان نسبت به نیم فصل اول جمعو جورتر شده است. در نیم فصل اول با اینکه در صدر جدول هم بودیم اما شرایط خیلی خوبی نداشتیم و الان وضعیت بازیکنان بهتر شده است.
وی ادامه داد: بازیکنان خوبی به تیم اضافه شده اند. آنها خیلی زود توانستند خودشان را با جو تیم هماهنگ کنند. استقلال جو سالمی دارد و به نظر من این موضوع علاوه بر رفتار خوب کادرفنی و بازیکنان باعث شد نفرات جدید زود در تیم جا بیفتند.
حمودی در خصوص ترافیک در خطوط استقلال گفت: تیمی که می خواهد در ۳ جام شرکت کند باید بازیکنان یکدست و خوبی داشته باشد. استقلال هرچه بازیکنان بیشتر و بهتری داشته باشد به نفعش است. به نظر من تقویت تیم در نیم فصل دوم ایده خیلی خوبی بود.
وی در خصوص صحبتهای جواد نکونام مبنی بر اینکه جو استقلال خوب نیست، خاطرنشان کرد: فکر نمی کنم نکونام چنین حرفهایی زده باشد. حتما خبرنگاران از صحبتهای او برداشت اشتباهی کرده اند. جو استقلال همانطور که گفتم سالم است و بازیکنان رابطه خوبی با یکدیگر دارند.
هافبک استقلال در پایان با اشاره به دیدار این تیم مقابل سایپا گفت: تیمی که می خواهد قهرمان شود در نیم فصل دوم حق از دست دادن امتیاز ندارد. ما هم برای برد به مصاف سایپا می رویم و می خواهیم از الان استارت قهرمانی را بزنیم.



.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.