سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 10 دی 1391برچسب:مجیدی,تمرین, توسط محمدرضا نصری زاد |

مجيدي و کاماچو هم نيامدند

گزارش تمرين آبي پوشان


مهاجم تيم استقلال بازي فرداي تيمش مقابل سايپا را از دست داد.


 

 

 

تيم استقلال از ساعت 12 امروز در کمپ زنده ياد حجازي برنامه هاي آماده سازي خود را پيگيري کرد. در تمرين امروز فرهاد مجيدي، سياوش اکبرپور و آرزه کاماچو غايب بودند. سياوش اکبرپور که روز گذشته از ناحيه عضله احساس درد مي کرد در تمرين امروز حضور نداشت. اين بازيکن به علت دردي که از ناحيه عضله حس مي کرد بازي فردا مقابل سايپا را از دست داد.

دکتر نوروزي، معاونت پزشکي باشگاه استقلال در اين خصوص به خبرنگار فارس گفت: روز گذشته اين بازيکن از ناحيه عضله احساس در مي کرد که از همين رو اجازه تمرين کردن و بازي را به اکبرپور نداديم.اين بازيکن پس از بازي با سايپا برنامه هاي آماده سازي خود را از سر خواهد گرفت.

* قبل از آغاز تمرين امروز آبي پوشان امير قلعه نويي 5 دقيقه با بازيکنان صحبت کرد و از آنها خواست تا در ديدار فردا با جديت به ميدان بروند. وي خطاب به بازيکنان استقلال گفت: بازي جام حذفي مقابل سايپا با اين ديدار متفاوت است و بايد از روزنه هاي دفاعي اين تيم نهايت استفاده را ببريد.

* آرزه کاماچو که براي حضور در تيم ملي بوليوي به کشورش سفر کرده هنوز به ايران بازنگشته است. قرار است وي صبح سه شنبه به ايران بازگردد.

*فقط 20 نفر از طرفداران تيم استقلال در تمرين امروز حضور داشتند.

* تمرين سبک 55 دقيقه آبي پوشان ساعت 12: 55 به پايان رسيد. قرار است بازيکنان براي صرف نهار راهي هتل المپيک شده و پس از آن اردوي پيش از بازي را تشکيل دهند.

تيم فوتبال استقلال در هفته نوزدهم ليگ برتر از ساعت 17:30 فردا در ورزشگاه آزادي به مصاف سايپا مي رود.

 



.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.