سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 10 دی 1391برچسب:گل محمدی,فجر, توسط محمدرضا نصری زاد |

گل‌محمدی: می‌توانستیم 5،6 گل بزنیم/بازیکنان پرسپولیس نمی‌توانستند خود را نشان دهند

یحیی گل‌محمدی معتقد است، پرسپولیس می‌توانست با اختلاف بیشتری فجر سپاسی را شکست دهد.

 

سرمربی پرسپولیس پس از پیروزی تیمش برابر فجر سپاسی در نشست خبری اظهار کرد: بازی خیلی خوبی را انجام دادیم. خیلی خوب بازی را شروع کردیم. در سه بازی گذشته عادت خوبی داشته‌ایم که بازی‌ها را خوب شروع کرده‌ و خیلی زود هم به گل رسیده‌ایم. در ادامه بازی را کنترل کردیم.

 

وی افزود: بعد از این‌که دو گل به ثمر رساندیم، می‌توانستیم تعداد گل‌های خود را بیشتر کنیم و با 5 – 6 گل بازی را ببریم. شکست دادن فجر کار سختی است. این تیم بازیکنان دونده‌ای دارد. این پیروزی را به هواداران تقدیم کرده و به بازیکنان هم تبریک می‌گویم؛ چرا که امروز خیلی خوب بازی کردند و یکی از روزهای خوب‌شان بود. امیدوارم در ادامه فصل با همین روند به کار خود ادامه دهیم.

 

گل‌محمدی درباره برگزاری این بازی در ورزشگاه حافظیه گفت: جا دارد از همه عواملی که ورزشگاه را برای این بازی آماده کرده بودند، تشکر کنم. آنها واقعا زحمت کشیده بودند.

 

سرمربی پرسپولیس درباره خراب شدن موقعیت‌های مسلم گلزنی این تیم در نیمه دوم گفت: زدن دو گل هم خوب است اما ایجاد چند موقعیت صددرصد در هر بازی کار سختی است. متاسفانه شاید امروز روز خوب مهاجمان ما نبود. یک روز مثل بازی با ملوان فرصت‌هایمان تبدیل به گل می‌شود، یک روز هم مثل بازی گذشته با نفت این توپ‌ها به گل نمی‌رود.

 

وی درباره عملکرد مارکو پروویچ در این بازی گفت: او یکی از بهترین بازیکنان زمین بود و با این‌که برای اولین بار در تیم بازی می‌کرد، خیلی خوب خود را با تیم وفق داده بود. از او به خاطر بازی خوبش تشکر می‌کنم.

 

گل‌محمدی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد با عملکرد خوب این بازیکن در بازی‌های بعد برای انتخاب میان او و پولادی مشکل داشته باشید، گفت: به هر حال ما دو بازیکن آماده داریم که هر کدام خصوصیات منحصر به فردی دارند و در طول فصل می‌توانیم از توانایی‌هایشان استفاده کنیم. باید یک نیمکت قوی داشته باشیم که خوشبختانه داریم.

 

سرمربی پرسپولیس همچنین درباره قضاوت محسن قهرمانی در این بازی گفت: از او تشکر می‌کنم. در صحنه‌ای که روی رضایی خطا شد، فکر می‌کردم که آن خطا پنالتی بوده اما به هر دلیل پنالتی گرفته نشد. طبیعی است که وقتی مربی کنار زمین از اتفاقی ناراحت می‌شود، اعتراض می‌کند.

 

وی در پایان گفت: از زمانی که به پرسپولیس آمده‌ام، هم به لحاظ فنی و هم به لحاظ روحی – روانی روی بازیکنان کار کردیم. آنها در شرایطی بودند که نمی‌توانستند خودشان را به خوبی نشان دهند. در نیم فصل اول امتیازهای زیادی عقب افتادیم که خوشبختانه بازی به بازی این عقب‌افتادگی جبران می‌شود.



.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.