سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 13 دی 1391برچسب:تمرین اسقلال, توسط محمدرضا نصری زاد |

کرکري مجيدي و رحمتي و واکنش هواداران

گزارش تمرين امروز استقلال


تمرين تيم فوتبال استقلال در غياب مجتبي جباري و جواد نکونام برگزار شد.


تيم استقلال از ساعت 15 امروز در کمپ زنده ياد حجازي برنامه‌هاي آماده سازي خود را پيگيري کرد. مجتبي جباري، جواد نکونام، سياوش اکبرپور و هاشم بيک‌زاده غايبان تمرين امروز بودند که بيک‌زاده و اکبرپور به دليل مصدوميت در کلينيک حضور داشتند. البته حضور اين دو بازيکن در ديدار مقابل ذوب‌آهن در هاله‌اي از ابهام قرار دارد.
*در ابتداي تمرين امير قلعه‌نويي بازيکنان را دور هم جمع کرد و براي ديدار مقابل ذوب‌آهن با آنها به صحبت پرداخت.
*حدود 150نفر از طرفداران تيم استقلال در تمرين امروز آبي‌پوشان حضور داشتند.
*پورحيدري، دکتر نوروزي، بياني، دين‌محمدي و ماجدي نظاره‌گر تمرين امروز آبي‌پوشان بودند.
*دويدن دور زمين، گرم کردن بدن ها، کار با توپ و ارسال از جناحين برنامه‌هاي تمريني امروز را تشکيل مي‌داد. نکته جالب حضور فرهاد مجيدي براي دومين روز متوالي در کارهاي تاکتيکي بود و اين بازيکن در جريان تمرينات آماده‌سازي کرکري خاصي با سيد مهدي رحمتي داشت. هنگامي که فرهاد مجيدي گل‌زني مي‌کرد هواداران استقلال واکنش نشان داده و اين بازيکن را تشويق مي‌کردند و در يکي دو صحنه ديگر نيز مهدي رحمتي در ضربات آخر مجيدي اين بازيکن را ناکام گذاشت.
*امير قلعه‌نويي در حين تمرين نکات لازم را به ايمان موسوي در زدن ضربات آخر گوشزد مي‌کرد و از بازيکنان مي‌خواست تا در زدن ضربات آخر دقت کنند.
*استقلال فردا تمرينات خود را پيگيري خواهد کرد و سپس بازيکنان و اعضاي کادر فني اين تيم در مراسم اربعين حسيني که در منزل ستار همداني و اميرقلعه‌نويي برگزار مي‌شود شرکت کرده و به عزاداري مي پردازند. تماشاگران و خبرنگاران فردا تنها مي‌توانند از يک ساعت ابتدايي تمرين آبي‌پوشان ديدن کرده و برنامه‌هاي پاياني تمريني آنها پشت درهاي بسته انجام خواهد شد. کاروان تيم استقلال روز جمعه ساعت 17:20دقيقه جهت ديدار با ذوب‌آهن اصفهان راهي اين شهر خواهد شد.
ديدار تيم‌هاي ذوب‌آهن و استقلال روز شنبه در ورزشگاه فولادشهر برگزار خواهد شد.




.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.