سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 14 دی 1391برچسب:بازی,تیراندازی, توسط محمدرضا نصری زاد |

دانلود بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی کماندوی خط مقدم برای آندروید به همراه دیتا FRONTLINE COMMANDO 2.0.3

FRONTLINE COMMANDO یکی از بازی های نو ظهور و با سبک پرطرفدار اکشن است که در مدتی کوتاه توانست طرفداران زیادی را به خود اختصاص دهد . این بازی همان طور که از گرافیک آن مشخص است مطمئنا دارای دیتای جداگانه است و باید بگوییم در واقع همین طور هم هست ، اما بازی علی رغم حجم دیتای پایینی که  نسبت به سایر بازی های اکشن دارد ( 115 مگابایت ) دارای گرافیک واقعا بالا و جذابی است .


در این بازی شما نقش تنها تکاور باقی مانده از حمله یک دیکتاتور هستید و باید در خط مقدم از تمام نیروی خودتان استفاده کنید تا زنده بمانید و انتقام خون سربازانی که مردند را بگیرید . این بازی یک بازی سوم شخص با گرافیک فوق العاده کنسولی می باشد .

 

فیزیک فوق العاده ، کنترل دقیق ، پریدن در گراماگرم جنگ و کمترین فشار به دستگاه شما ، انجام ماموریهای سخت و مرگبار و قابلیت کنترل زرادخانه ایی از سلاح های مرگبار از ویژگی های این بازی فوق العاده می باشد . دیتایی که در سرور سایت آپلود نموده ایم برای تمام گوشی ها و چیپست هاست و مختص گوشی یا چیپست خاصی نیست اما اگر حتی پس از کپی فایل دیتا در محل مناسب ، بازی از شما درخواست دانلود داشت ، این نشان دهنده این است که فایل دیتا با سخت افزار گوشی آندرویدی شما هماهنگ نیست ( به عنوان مثال در گوشی های Tegra و چند هسته ای ) . پس به بازی اجازه دانلود بدهید . FRONTLINE COMMANDO 2.0.3 را می توانید از ادامه مطلب و از سرور سایت apktops با لینک مستقیم قابل دانلود است .

راهنمای فایل دیتا : پس نصب فایل apk بازی ، فایل دیتای آن  که پوشه FRONTLINE-COMMANDO-v2.0.0data است را دانلود و در مسیر Android/data کپی کنید

 


  • حجم فایل: 11 مگابایت - حجم فایل دیتا : 120 مگابایت
  • نیازمند آندروید نسخه: 2.1 یا بالاتر


.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.