سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
نوشته شده در تاريخ شنبه 16 دی 1391برچسب:قلعه نویی,لیگ برتر, توسط محمدرضا نصری زاد |

قلعه‌نويي: انگار روي آسفالت بازي مي‌کرديم


سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: متاسفانه کيفيت زمين خوب نبود و انگار روي آسفالت بازي مي‌کرديم، اما نبايد از قدرت تيمي ذوب‌آهن بگذريم.


امير قلعه‌نويي پس از تساوي بدون گل تيمش مقابل ذوب‌آهن در کنفرانس مطبوعاتي گفت: خوشحاليم که يک سري از دوستانمان را مجددا در اينجا ديديم و جا دارد به مديرعامل ذوب‌آهن تسليت بگويم.

به گزارش فارس،وي افزود: اعتقاد دارم ذوب‌آهن به مراتب بهتر از ما بازي کرد و به فرهاد کاظمي تبريک مي‌گويم که تيمش يک فوتبال سرعتي و روان را به نمايش گذاشت چيزي که ما در فيلم مي‌ديديم و چيزي که در واقعيت اتفاق افتاد تفاوت‌هاي زيادي داشت اما بايد بگويم که اين زمين براي استقلال که فوتبالي تکنيکي و تاکتيکي بازي مي‌کند، کار سخن مي‌‌کند و سرماي هوا نيز خيلي تأثيرگذار بود. نمي‌دانم چرا اين بازي در اين ساعت برگزار شد.

سرمربي استقلال‌ تاکيد کرد:‌ما در مجموع در حد و اندازه‌هاي خودمان نبوديم و اين بخاطر قدرت ذوب‌آهن و البته زمين مسابقه بود. از بازيکنان تيمم تشکر مي‌کنم که تلاش کردند و ما وقتي ديديم کيفيت زمين اينگونه است رو به بازي فيزيکي آورديم. ذوب‌آهني‌ها در 20 دقيقه آخر بهتر بودند و ما خوشحال هستيم که با اين شرايط با امتياز به تهران برمي‌گرديم. البته نبايد از بازي خوب آنها و پرس تيمي ذوب‌آهن ياد نکنيم.

سرمربي استقلال در ادامه صحبت‌هايش گفت: بازيکنان ما نظم دفاعي و تيمي را خوب انجام داده‌اند و به غير از دقايق آخر موقعيت آنچناني به حريفمان نداديم. هنگامي که بازي‌هاي سپاهان را مي‌ديدم، تعجب مي‌کردم که چرا اينگونه بازي مي‌کنند اما حالا فهميدم که يکي از مشکلات سپاهان همين زمين فولاد شهر است انگار روي آسفالت بازي مي‌کرديم و چمن بسيار سفت بود و صاف هم نبود حالا نمي‌دانم چرا اين زمين به اين روز افتاده است.

خبرنگاري پرسيد: ذوب‌آهن با اين شرايط مي‌تواند از منطقه خطر عبور کند که قلعه‌نويي گفت: همه تيم‌ها 4 پخش سراسري دارند. 2 بازي رفت و برگشت مقابل استقلال و پرسپوليس به آنها انگيزه مي‌دهد ولي امروز ذوب‌آهني‌ها خيلي خوب مي‌دويدند. بازي آنها مقابل فجر را آناليز کرده بوديم ولي واقعا با بازي امروز تفاوت داشتند و اگر اينگونه باشند تک رقمي خواهند شد.

قلعه‌نويي در خصوص اينکه نکونام و رحمتي با هم به سمت تماشاگران رفتند، گفت: همه مي‌دانند که من صريح حرف‌هايم را مي‌زنم، دغدغه‌اي بابت اين موضوع نداريم و اگر مسئله‌اي بود در بندرعباس تمام شد. تعجب مي‌کنم که چرا تماشاگران ما اينقدر حساسند و ناخودآگاه سؤال‌هايي مي‌پرسند که اينگونه جو بوجود بياورد. اميدوارم مسئولان به فکر مشکلات مالي باشند و اين دغدغه ما را برطرف ‌کنند چون ما شرايط خوبي داريم و از بازيکنانم ممنون هستم که خالصانه به خاطر مردم کار مي‌کنند.

خبرنگاري پرسيد: نظرتان در خصوص صحبت‌هاي بعد از بازي استقلال و سپاهان در نشست خبري چيست، که قلعه‌نويي گفت: حرف‌هايي که بايد بگوييم زديم و اينکه بخواهيم آنها را بازگو کنيم درست نيست. دوستان اهل قلم خودشان بهتر مي‌دانند و بازتاب آن در جامعه ورزش مشخص است.

وي در خصوص اينکه چه تيم‌هايي مدعي قهرماني هستند، گفت: به نظر من چند تيم مدعي هستند که سپاهان يکي از آنهاست. تراکتورسازي و فولاد هم مي‌توانند مدعي باشند. سپاهان تيمي به تمام معنا است و با آمدن رحيمي که يک مدير ورزشي است، جايگاه خود را حفظ کرده ولي يکي از حريفان اين تيم در ادامه ليگ همين زمين فولادشهر است. حالا آلودگي هوا و وضعيت دلار و اين مسائل هم به مشکلات اضافه کنيد.

وي در پايان در خصوص جوّ ورزشگاه گفت: در مجموع اتفاق خاصي نيفتاد ولي ما در جاهاي ديگر چيزهايي شنيديم که اين بازي براي ما ميهماني بود!


.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.