سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 17 دی 1391برچسب:نکونام,حرفه ای, توسط محمدرضا نصری زاد |

هم ما، هم ذوب‌آهن از مساوي راضي بوديم

نکونام: قراردادهاي ليگ ايران حرفه‌اي نيست


بازيکن تيم فوتبال استقلال تهران گفت: کيفيت پايين زمين و باد سرد باعث شد هر دو تيم موقعيت چنداني نداشته باشند.


 

 

 

جواد نکونام پس از مسابقه با تيم ذوب‌آهن که با نتيجه تساوي بدون گل به پايان رسيد اظهارکرد: به دليل کيفيت پايين زمين، سطح کيفي مسابقه خوب نبود. همچنين وزش باد سرد، باعث افت بازي شده بود اما معتقدم هر دو تيم از کسب اين تساوي راضي هستند.

وي افزود: هر دو تيم موقعيت چنداني نداشتند و موقعيت‌هاي کمي هم که نصيب ذوب‌آهن شد از توپ‌هاي بلند به وجود آمد و در مجموع اين ديدار با هيجان نبود.

بازيکن مياني تيم استقلال درباره تفاوت‌هاي ليگ برتر و تيم‌هاي ايراني با ليگ‌ها و تيم‌هاي مطرح اروپايي مانند بوندس ليگا يا لاليگا تصريح‌کرد: هر کشوري کيفيت ليگ خودش را دارد، اسپانيا قهرمان جهان مي‌شود و تماشاگر و شرايط خاص خودش را دارد. کيفيت بازيکنان و ليگ ما نيز فرق دارد. هرجايي با توجه با داشته‌ها و توانايي‌هاي خود پيشرفت مي‌کند، اما بايد گفت قراردادهايي که در ايران بسته مي‌شود حرفه‌اي نيست.

وي در خصوص تمريني که تيم استقلال در هواي آلوده تهران انجام داده است، تصريح‌کرد: هوا آلوده بود، اما ما بايد تمرين خود را انجام مي‌داديم، چون قرار بود ديدار با ذوب‌آهن برگزار شود و استقلال بايد آماده اين مصاف مي‌شد.

بازيکن استقلال در پاسخ به اين سوال که در سالروز درگذشت جهان پهلوان تختي هستيم، قهرمانان چگونه پهلوان مي‌شوند؟ گفت: پهلواني را خود شخص بايد به دست آورد و اين امر از درون هر ورزشکار سرچشمه مي‌گيرد.

همچنين نکونام در پاسخ به سوال خبرنگاري مبني بر حضور فوتباليست‌هاي دهه 40 و 50 در زورخانه‌ها و فرا گرفتن اخلاق و منش پهلواني بيان‌کرد: بحث خيلي قديمي شد! بايد در اين خصوص تحقيق کنم چون تا به حال نه زورخانه رفته‌ام و نه کشتي، البته يک بار رفته‌ام اما متأسفانه تاريخچه‌اش را نمي‌دانم.

 



.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.