سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 17 دی 1391برچسب:رییس جمهور, فتح الله زاده, توسط محمدرضا نصری زاد |

 

فتح‌الله زاده:از رئيس‌جمهور و وزير تشکر مي‌کنم


مديرعامل باشگاه استقلال گفت: از رئيس‌جمهور محترم و وزير ورزش که موافقت خود را با انتقال ورزشگاه کشوري به استقلال اعلام کردند، تشکر مي‌کنم.


 

 

 

باشگاه استقلال پس از سال‌ها با در اختيار داشتن مجموعه ورزشي مرغوبکار و احداث کمپ مرحوم حجازي اين بار موفق شد مجموعه ورزشي شهيد کشوري را هم در اختيار بگيرد و از همين رو علي فتح‌الله زاده رکورد‌دار در اختيار گرفتن اين مجموعه‌هاي ورزشي از طريق دولت براي يک باشگاه است.

مديرعامل باشگاه استقلال در خصوص اينکه آيا اين باشگاه موفق به گرفتن مجموعه شهيد کشوري از وزارت ورزش شده است يا خير گفت: بعد از جلسات طولاني مدتي که با وزير ورزش داشتم از او درخواست کردم که يک مجموعه ورزشي با امکانات خوب در اختيار ما قرار بگيرد و خوشبختانه وزير محترم ماهيگيري را به ما خوب ياد داد و با موافقت رئيس جمهور محترم طي 10 تا 15 روز آينده کار انتقال مجموعه ورزشي شهيد کشوري به باشگاه استقلال صورت مي‌پذيرد.

وي تأکيد کرد: اميدوارم به برکت وجود نام مبارک شهيد کشوري استقلال دوباره اوج بگيرد و بتوانيم کارهاي مفيدي را در اين مجموعه انجام دهيم.

وي در پاسخ به اين سؤال که آيا کمپ استقلال را هم در اختيار داريد يا خير گفت: کمپ ناصر حجازي را هم در اختيار داريم و از آنجا نيز براي پيشرفت توسعه ورزش باشگاه استفاده خواهيم کرد. جا دارد از رئيس جمهور و وزارت ورزش و جوانان به خصوص محمد عباسي تشکر کنم که با اين انتقال موافقت کرد. اين کار بزرگ و کم نظير در مجموعه باشگاه استقلال ثبت خواهد شد و به عنوان عضو کوچکي از اين باشگاه از طرف اعضاي هيئت مديره و تمامي کادر فني و بازيکنان تشکر خواهم کرد.

فتح‌الله زاده در پاسخ به اين سؤال که آيا با وزير در مورد مشکلات مالي صحبت کرديد يا خير گفت: با او صحبت کردم و قول دادند که تمام تلاش خود را انجام بدهند هر چند که فعلا از لحاظ مالي به مشکل برخورده‌ايم اما مطمئن هستم که اين موضوع به زودي مرتفع خواهد شد.

مديرعامل باشگاه استقلال در خصوص اينکه چه زماني اين مجموعه در اختيار اين باشگاه قرار مي‌گيرد گفت: ان‌شاء‌الله طي 10 الي 15 روز آينده کار انتقال اين مجموعه به باشگاه صورت مي‌پذيرد.

 



.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.