سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 18 دی 1391برچسب:تختی,17 دی, توسط محمدرضا نصری زاد |

بار دیگر ابن‌بابویه به نام «تختی» مزین شد/ حضور علاقمندان ورزش در سالمرگ جهان پهلوان

چهل و پنجمین سالگرد درگذشت جهان پهلوان تختی با حضور جمع زیادی از اهالی ورزش و علاقمند به این اسطوره پهلوانی کشور در ابن بابویه تهران برگزار شد.

 

 همچون سال‌های گذشته در روز 17 دی ابن بابویه تهران مملو از علاقمندان روحیه پهلوانی مرحوم تختی شده و بسیاری از اهالی ورزش به ویژه اهالی ورزش باستانی و کشتی پهلوانی گردهم جمع شده‌اند تا با یادآوری اخلاق برجسته و ویژگی‌های پهلوانی «غلامرضا تختی» بار دیگر یادآور این صفت‌های خوب در روزهایی باشند که بد اخلاقی‌ها در ورزش کشور بی‌شمار شده است.

 

در این مراسم که هنگام شروع حدود یکهزار نفر در ابن بابویه جمع شده بودند با حضور چهره‌های سرشناسی همچون بهرام افشارزاده، دبیر کل کمیته ملی المپیک، محسن مهرعلیزاده رییس اسبق سازمان تربیت بدنی و رییس فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های زورخانه‌ای، حسن غفوری فرد نماینده مجلس، حمید سوریان قهرمان جهان و المپیک، فرماندار شهرستان ری، ساور معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش، حسن رنگرز و عارف ربطی نایب رئیس و دبیر فدراسیون کشتی، رضا سوخته سرایی، داریوش ارجمند، آقامیر رییس سازمان ورزش شهرداری تهران، نژاد فلاح مدیر کل تربیت بدنی استان تهران، پدر شهدای پورزند و پیشکسوتان متعدد دیگری آغاز شد.

 

نخستین سخنران مراسم نیز داریوش ارجمند بود که سخنانی در زمینه ویژگی‌های یک پهلوان با اشاره به سجایای اخلاقی غلامرضا تختی ایراد کرد.

 

در اواسط مراسم بود که محمدرضا طالقانی نیز به عنوان سرپرست فدراسیون ورزش‌های پهلوانی به جمع حاضر اضافه شد و مورد استقبال پرشور مردم قرار گرفت.

 

در ادامه این مراسم قرار است برخی دیگر از چهره‌های سرشناس نیز در مورد غلامرضا تختی و ویژگی‌های اخلاقی او سخن بگویند.

وبلاگ نصری زاد مقدم: یاد آن بزرگ مرد گرامی باد و روحش شاد.



.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.