سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 19 دی 1391برچسب:پروین,پرسپولیس, توسط محمدرضا نصری زاد |

پروین: دامادم هر روز به خانه‌ام می‌آید!/ به زندگی شخصی‌ام چه‌کار دارید

تصوير خبر

رئیس کمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت: دامادم هر روز به خانه‌ام می‌آید، به زندگی‌ام چکار دارید.

علی پروین در خصوص خبری مبنی بر درگیری با دامادش اظهار داشت: واقعا من خجالت می‌کشم در مورد این موضوع حرف بزنم. از همه رسانه‌ها می‌خواهم به خانواده‌ام کاری نداشته باشند و بگذارند تا آنها زندگی خود را انجام دهند. این جور صحبت‌ها و شایعات درست نیست.

وی افزود: دامادم به همراه بچه‌هایش هر روز خانه ما هستند اما نوشته‌اند پروین دامادش را از خانه بیرون کرد. بابا خواهش می‌کنم انصاف داشته باشید! زندگی من از زندگی فوتبالی‌ام جدا است. من دوست دارم همه این موضوع را متوجه بشوند. خوب است من هم در زندگی داخلی بعضی دیگر دخالت کنم؟

پروین در خصوص تغییر مکان بازی پرسپولیس و نفت تهران گفت: به نظرم اتفاق خیلی خوبی بود. چون بازی در ورزشگاه آزادی بهتر است تا تختی. آزادی کمی بیرون شهر است و می‌شود نفس کشید اما تختی شرایطش فرق دارد. به نظرم با این تصمیم حدود 50-60 هزار نفر به ورزشگاه بیایند پرسپولیس را حمایت کنند.

پروین در پایان در خصوص سالگرد تختی نیز گفت: آقا تختی در ورزش ما یکی است و به نظرم همین که از این سرمایه کشور بعد از سال‌ها یادش هستیم، یک دنیا ارزش دارد اما تا به الان چه کار کردیم تا باز هم مثل تختی‌ها داشته باشیم. هر چه بخواهیم از او تعریف کنیم کم است انشاءالله خدا آخر و عاقبت همه ما را بخیر کند.



.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.