سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 19 دی 1391برچسب:قلعه نویی ,مجیدی, توسط محمدرضا نصری زاد |
 

امير قلعه‌نويي در کنفرانس مطبوعاتي قبل از ديدار مقابل ابومسلم در مرحله يک چهارم نهايي جام حذفي ايران گفت: اول از هر چيز از سازمان ليگ خواهش مي‌کنم کنفرانس‌هاي مطبوعاتي قبل از بازي را جمع‌آوري کند. در اين شرايط آلودگي و در وسط روز سخت است تمرينات تيممان را رها کنيم و در اين جلسات حضور پيدا کنيم. کنفرانس‌هاي پايان مسابقه کيفيت خوبي دارند هر وقت باشگاه‌ها داراي استاديوم و کمپ اختصاصي شدند آن وقت مي‌توانيد در محل باشگاه اين جلسات را برگزار کنيد.

به گزارش فارس،وي در مورد بازي فردا خاطر نشان کرد: بازي‌هاي جام حذفي با توجه به اينکه به صورت تک حذفي برگزار مي‌شود بسيار حساس است. با توجه به اينکه تجربه تلخ اين موضوعات را داشته‌ام مطمئن باشيد با تمامي قوا مقابل ابومسلم به ميدان مي‌رويم. اين تيم شرايط خوبي دارد و از يک مربي کارکشته که دوست صميمي من است به نام آقاي برگي‌زر بهره مي برد. بازي گذشته اين تيم مقابل بافق يزد را آناليز کرديم. مي‌دانيم آنها مهاجمان خوبي مانند شاکري را در اختيار دارند، با تمام قوا به ميدان مي‌رويم و با توجه به اينکه ميزبان هستيم و در چمن هموار استاديوم آزادي بازي مي‌کنيم فقط به کسب پيروزي فکر مي‌کنيم.

قلعه‌نويي در مورد اينکه نسبت به عملکرد اين تيم در نيمه دوم ديدار مقابل ذوب آهن اعتراض شده و گفته مي‌شود نبايد استقلال يک نيمه را از دست مي‌داد و مهاجم خود را بيرون مي‌کشيد عنوان کرد: ما با يک مهاجم بازي نکرديم و اين صحبت به اشتباه مطرح مي‌شود. در شروع مسابقه با سيستم 4، 4، 2 بازي کرديم همچنين در فوتبال يک کوچينگ هنگام برگزاري مسابقه داريم که با توجه به شرايط بازي و آناليز حريف سيستم خود را دنبال مي‌کنيم. ما دو بار فيلم اين بازي را تماشا کرديم و به اين نتيجه رسيديم که تا دقيقه 75 که مسير باد به مسير دروازه ما عوض شد همه چيز در اختيارمان قرار داشت. از آقاي پورحيدري استادتر در فوتبال نداريم و با يکديگر اين بازي را آناليز مي‌کرديم. وقتي در سرماي زياد اصفهان و زميني که بسيار سفت بود و انگار روي آسفالت چمن ريخته بودند به ميدان مي‌رفتيم و با توجه به اينکه مسير باد و سرما به سمت دروازه ما بود بهترين کار اين بود که نتيجه را حفظ کنيم.

وي افزود: اگر حنيف عمران‌زاده موقعيتي که به دست آورد گل مي‌کرد الان کلاه را به سمت ديگري به روي سر من مي‌گذاشتند. آن فردي که مي‌گويد براي انجام اين شکل بازي سه دهه دير شده است حتما اين قهرماني‌هاي استقلال را ايشان آورده‌اند. ما بايد تجزيه و تحليل‌مان در جريان مسابقه باشد وقتي شرايط اينگونه بود منطقي است که ما ابتدا گل نخوريم و سپس با حرکت در 50 متر جلو به زدن گل نيز بيانديشيم. اگر ما هجومي بازي مي‌کرديم و آن وقت 3 گل دريافت مي‌کرديم به هيچ وجه خوب نبود.

سرمربي استقلال با اشاره به مصدوميت اکبرپور و بيک‌زاده در مورد شرايط فرهاد مجيدي گفت: کارت بازي فرهاد مجيدي صادر شده است روزي که او به تمرينات آمد به وسيله حاج قاسم از او تست گرفتيم تا پله به پله شرايط اين بازيکن را براي انجام مسابقه آماده کنيم.فرهاد بازيکني است که مردم او را دوست دارند و من هم به عنوان مربي بايد شرايط فرهاد را در نظر بگيرم. من چون فرهاد را دوست دارم مي‌خواهم زماني او را در زمين قرار دهم که مردم مجيدي آماده و خوب را ببينند. اگر يک مربي بد باشد فرهاد را در اين شرايط به ميدان مي‌فرستد تا نتواند بازي خوبي انجام دهد.

قلعه‌نويي در مورد اينکه با توجه به حضور ماجدي در مالزي چه کسي به عنوان سرپرست روي نيمکت قرار خواهد گرفت، گفت: هر جا مي‌روم به دنبال کار گروهي هستم در سپاهان و تراکتورسازي هم که بودم کار گروهي انجام مي‌داديم اگر الان به لطف خدا و اهل بيت در صدر جدول هستيم به خاطر کار گروهي بوده و کمترين نقش را امير قلعه‌نويي داشته است. قرار است در اين دو مسابقه آقاي سررشته‌داري روي نيمکت حضور پيدا کند و وظيفه ميرشاد ماجدي را انجام دهد.

وي در پاسخ به سؤال يکي از خبرنگاران در مورد اينکه يکي از روزنامه‌ها نوشته است با رفتن نکونام موافقت کرده است، اظهار داشت: روزنامه‌ها هر چه مي‌خواهند مي‌نويسند خداوند به قلم قسم خورده است من چه زماني چنين حرفي را مطرح کرده‌ام، بيش از دو هزار بار گفته‌ام وقتي قرار است يک انتقال انجام شود بايد منافع باشگاه، منافع بازيکن و پيشنهاد وجود داشته باشد در حالي که هنوز پيشنهادي به دست ما نرسيده است.


.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.