سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 20 دی 1391برچسب:قلعه نویی,حذفی, توسط محمدرضا نصری زاد |

قلعه‌نويي: توازن بازيکن به ما کمک مي‌کند


امير قلعه‌نويي مي‌گويد توازن بازيکن در نيم فصل دوم به استقلال کمک خواهد کرد.


به گزارش ايسنا، سرمربي تيم فوتبال استقلال پس از پيروزي تيمش برابر ابومسلم و راهيابي به مرحله نيمه نهايي جام حذفي در نشست خبري اظهار کرد: خدا را شکر مي‌کنم که امروز با يک بازي خوب و نتيجه پرگل ابومسلم را شکست داديم. به نظر من ابومسلم يک تيم ليگ برتري است. با مربي بسيار خوبي که دارد آن‌ها در 20 دقيقه اول بازي خيلي ما را تحت تاثير قرار دادند و 4 – 5 کرنر روي دروازه ما زدند اما بازيکنان ما با تجربه‌اي که داشتند بازي را جمع کردند.

وي افزود: خوشبختانه در نيم فصل دوم بر خلاف نيم فصل اول دست‌مان براي استفاده از بازيکنان باز است. مثلا در چند بازي گذشته از ايمان موسوي، آرش برهاني و مجتبي جباري استفاده کرديم و در اين بازي توانستيم به آن‌ها استراحت دهيم. اين موضوع باعث مي‌شود ما بتوانيم در تيم تغييرات تاکتيکي ايجاد کنيم. ضمن اينکه من از بازيکنان تيم ممنونم که به عشق هواداران تلاش مي‌کنند و براي موفقيت استقلال زحمت مي‌کشند اميدوارم اين نتايج خوب ادامه‌دار باشد.

قلعه‌نويي درباره استفاده استقلال از توپ‌هاي عمقي گفت: وقتي ديديم لايه‌هاي دفاعي ابومسلم زياد است، سعي کرديم با فضا دادن به بازي خطرناک ظاهر شويم. تعويض‌ها در اين بازي به ما خيلي کمک کرد. مثلا ما گل دوم را روي هوش مجتبي جباري به ثمر رسانديم که من خودم در آن لحظه داشتم به موقعيت احتمالي فکر مي‌کردم اما به هوش جباري تبريک مي‌گويم. در کل در نيم فصل دوم استقلال از لحاظ بازيکن توازن دارد و اين به ما کمک کرده است.

سرمربي استقلال در پايان درباره مصدوميت خسرو حيدري در اين بازي هم گفت: خسرو در بازي قبل از ناحيه دنده احساس درد مي‌کرد اما اميدوارم او و عباس محمدرضايي مشکلي براي بازي‌هاي بعد نداشته باشند.



.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.