سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
نوشته شده در تاريخ شنبه 23 دی 1391برچسب:مجیدی, لیست, استقلال, توسط محمدرضا نصری زاد |

فرهاد مجیدی در لیست 18 نفره استقلال برای بازی با مس

قلعه‌نویی: صحبت درباره داربی زود است/ تا وقتی چمن کشوری مصنوعی باشد در آن تمرین نمی‌کنیم

سرمربی استقلال از قرار گرفتن نام فرهاد مجیدی در لیست 18 نفره بازی با مس خبر داد و از صحبت درباره بازی با پرسپولیس خودداری کرد.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) امیر قلعه‌نویی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام رضا (ع) در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا درباره ورزشگاه شهید کشوری و اینکه آیا قرار است استقلال به آن ورزشگاه نقل مکان کند، گفت: چمن ورزشگاه کشوری مصنوعی است و مناسب تمرین تیم ما نخواهد بود و قطعا تا زمانی که چمن آن مصنوعی باشد، استقلال در مکان فعلی (کمپ ناصر حجازی) تمرین خواهد کرد.

 

 

وی درباره بازی تیمش با مس کرمان گفت: مس تیم بسیار خوبی است و تحولات بسیاری داشته و مانند سایر تیم‌هایی که در مقابل استقلال حاضر می‌شوند، با انگیزه بسیار بالایی در مقابل ما قرار خواهد گرفت. همان طور که دیدید ابومسلم نیز انگیزه بسیار بالایی داشت و ما قطعا بازی بسیار سختی نیز مقابل مس خواهیم داشت.

 

قلعه نویی با تمجید از بازیکنان تیم استقلال گفت: بازیکنان ما فداکارانه در این تیم هستند و دیروز نیز جلسه‌ای با فتح‌الله‌زاده داشتیم و قرار شد در آینده‌ای نزدیک پول برای پرداخت به بازیکنان تهیه و به آن‌ها پرداخت شود.

 

قلعه‌نویی در رابطه با وضعیت فرهاد مجیدی گفت: مجیدی در بازی با مس در لیست 18 نفره استقلال خواهد بود.

 

او همچنین در پاسخ به سوالی درباره داربی پایتخت گفت: فعلا این سوال زود است و فقط و فقط به مس کرمان فکر می‌کنیم.

وبلاگ نصری زاد مقدم:به امید شروع تاریخی کاپیتان



.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.