سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
نوشته شده در تاريخ شنبه 23 دی 1391برچسب:اشجاری,مصاحبه, توسط محمدرضا نصری زاد |
اشجاری: پرسپولیس هرچند تا گل زده نوش جانش/ برد مس دو هفته قبل از دربی مهم است
   
   
مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: در دربی به گلهای زده پرسپولیس کاری نداریم و با بازی منطقی به دنبال ۳ امتیاز هستیم.

"حسن اشجاری" در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ورزش ایران(ایپنا)، درباره دیدار تیمش با ابومسلم مشهد اظهار داشت: ابومسلم یک تیم لیگ یکی بود اما متاسفانه آنها قدرت آنچنانی برای مقابله با ما را نداشتند. می توانستیم گلهای بیشتری هم بزنیم اما نشد. مهم این بود که به مرحله بعدی رسیدیم.
وی درباره مشکلات مالی استقلال عنوان کرد: من در سپاهان اصلا چنین چیزهایی را ندیده بودم. اینکه برویم جلوی درب هتل راهمان ندهند داخل و ...! به هر حال باید این مشکلات حل شود و قطعا مسئولین هم دنبال حل شدن آن هستند.
مدافع تیم فوتبال استقلال درباره اینکه گفته می شود برخی بازیکنان استقلال درصد بیشتری نسبت به سایرین دریافت کرده اند، گفت: من در این باره اطلاعی ندارم.

اشجاری درباره نزدیکی دیدار با پرسپولیس گفت: بازی کردن در دربی آرزوی هر بازیکنی است و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. اولین باری است که در دربی بازی خواهم کرد و قطعا تمام تلاشمان را می کنیم تا ۳ امتیاز را مال خود کنیم. مهمتر این است که هواداران هم حمایتمان کنند و به ورزشگاه بیایند.
وی درباره اینکه پرسپولیس در ۴ مسابقه اخیر خود ۱۴ گل به ثمر رسانده و این موضوع باعث نمی شود استقلال با نگرانی پای به دربی بگذارد، گفت: پرسپولیس هرچند تا گل زده نوش جانش. ما صدر جدول هستیم و وارد این بازیهای احساسی نمی شویم. کار خودمان را می کنیم و منطقی بازی می کنیم تا برنده دربی پایتخت شویم.
اشجاری در خاتمه در خصوص دیدار با مس کرمان افزود: بازی دسواری مقابل مس کرمان داریم. باید با پیروزی در این مسابقه روحیه مان را بالا ببریم چراکه بردن مس دو هفته مانده به دربی مهم است. از طرفی برای حفظ مقتدرانه صدر جدول به این برد نیازمندیم.



.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.