سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 24 دی 1391برچسب:طرح,زوج,فرد, توسط محمدرضا نصری زاد |

تصمیمات کمیته مواقع اضطراری آلودگی هوای تهران اعلام شد:

اجرای طرح زوج و فرد خودروها از در منازل از دوشنبه تا پایان هفته/ فروش طرح‌های روزانه ممنوع

معاون عمرانی استاندار تهران با اعلام آخرین مصوبات کمیته هماهنگی و نظارت مواقع اضطراری آلودگی هوای تهران گفت: بر این اساس طرح زوج و فرد خودروها از در منازل از روز دوشنبه تا پایان هفته اجرا می‌شود و تصمیمی برای تعطیلی پایتخت نیز اتخاذ نشده است.

مهندس محمدرضا محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار «محیط زیست» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به تشکیل جلسه کمیته هماهنگی و نظارت مواقع اضطراری آلودگی هوای تهران در پی افزایش غلظت آلاینده‌ها در پایتخت و پیش‌بینی پایداری جوی افزود: بر اساس مصوبات این جلسه از روز دوشنبه تا پایان هفته جاری طرح زوج و فرد خودروها از در منازل اجرا می‌شود. همچنین فروش آرم‌های طرح ترافیک روزانه نیز تا پایان هفته ممنوع اعلام شد.

وی افزود: غلظت آلاینده ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون بر اساس اطلاعات ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا در اوایل صبح یکشنبه 101 بوده که با روند افزایشی در ظهر امروز به 112 و هم‌اکنون به 140 PSI رسیده است.

معاون عمرانی استاندار تهران همچنین به نظارت بر کارخانجاتی که آلودگی بالاتر از حد استاندارد دارند تاکید کرد و به ایسنا گفت: فعلا برنامه‌ای برای تعطیلی تهران نداریم.



.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.