سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 26 دی 1391برچسب:رویانیان,کریمی, توسط محمدرضا نصری زاد |

رویانیان در واکنش به رفتار کریمی: این‌ها حرف بی‌خودی است!/ برای مدیر بعدی بدهی نمی‌گذارم.

محمد رویانیان گفت: من به هیچ وجه برای مدیرعامل بعدی بدهی نخواهم گذاشت، البته تلاش می ‌کنم تا بدهی‌های قبلی را هم تا حدی پرداخت کنم، ولی مطمئن باشید تا مقطعی که هستم هیچ بدهی از خود بر جای نخواهم گذاشت.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در نخستین مراسم گردهمایی نمایندگان این باشگاه در سراسر کشور اظهار کرد: من چند هفته‌ پیش در یک نشست به خبرنگاران اقتصادی و اجتماعی گفتم که این خبرنگاران ورزشی پدر من را در آورده‌اند. این یعنی تعریف از خبرنگاران ورزشی. من هیچ وقت ندیده‌ام که آنها کارشان را تعطیل کنند یا خسته شوند. محل این نشست را هم در باشگاه گذاشتیم تا ریا نشود. ترسیدیم اگر در هتل این مراسم را برگزار کنیم بگویند که باشگاه پرسپولیس با تشریفات آن چنانی مراسم را انجام داده است، اما بالاخره باید این کارها انجام شود. اینجا خبرنگاران هم حضور دارند و من هر چه که بگویم سوژه می‌شود.

 

وی در ادامه صحبت‌هایش گفت: خوشحالم که اعلام کنم تعداد نمایندگی‌های پرسپولیس در تیم پرسپولیس در کشور به 44 عدد رسیده است. من پیشنهاد می‌دهم به جای این که به مدیران عامل و رییس لیگ فکر کنیم، به برنامه و برنامه‌ریزی فکر کنیم، اگر فردا رویانیان رفت بر اساس برنامه مسیر را ادامه دهیم.

 

 

رویانیان در ادامه از برنامه‌اش برای ایجاد مدارس فوتبال در شهرهای مختلف گفت و اظهار کرد: برنامه مان این است که در تمام شهرهای ایران مدارس فوتبال بزنیم تا از این طریق هواداران با یک شبکه مشخص به باشگاه متصل شوند. از این طریق هم می‌توانند نقطه نظراتی را به ما برسانند. از سوی دیگر با ایجاد مدارس فوتبال در سطح بازیکنان ارتقاء خواهیم داشت. به این شکل که بازیکنانی که در روستاها و شهرهای کوچک هستند و هیچ امکاناتی برای بروز توانایی‌هایشان ندارند به نحوی می‌توانند به باشگاه وارد شوند و ما حتی می‌توانیم آنها را به باشگاه‌های دیگر قرض داده و علاوه بر بازیکن سازی در هزینه‌ها نیز صرفه جویی کنیم.

 

وی ادامه داد: من در حال حاضر در نقطه صفرم و باید به من وقت داده شود تا این اقدامات را عملی کنم. چرا که من برنامه بلند مدت پنج ساله و میان مدتی تا پایان سال 93 و کوتاه مدتی تا پایان 92 را جهت توسعه فوتبال و پیشرفت‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در نظر گرفته‌ام و من هم اگر از این باشگاه بروم چون این برنامه‌ها عقلانی نوشته شده، قطعا نفرات بعدی نیز از این برنامه‌ها پیروی خواهند کرد.

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ادامه سخنان خود با اشاره به این که تیم پرسپولیس در سال گذشته نیز نتایج خوبی را به دست نیاورده، گفت: با این وجود هواداران ما را خواستند و من تلاش می‌کنم تا پرسپولیس را به یک باشگاه الگو و نمونه تبدیل کنم.

 

وی در رابطه با سوالی مبنی بر این که آیا نبود آقای تاج در پرسپولیس به تیم لطمه می‌زند؟ گفت: آقای تاج دوست خوب من بود و در بخش تیم‌های پایه پرسپولیس به ما کمک‌های زیادی کرد و متاسفانه از دست ما رفت. ایشان با 20 سال تجربه مدیریتی از مدیران موفق فوتبال ایران است، ولی قطعا به جای وی جایگزین خوبی به پرسپولیس خواهیم آورد.

 

به گزارش ایسنا، رویانیان درباره مسایل مطرح شده در مورد کمک نقدی‌اش به تیم گهر گفت: من کوچک همه هواداران گهر هستم، ولی چک این کمک مالی را داریم و اگر نیاز باشد آن را ارائه می‌دهیم.

 

او در رابطه با شکایت پرسپولیس از کی‌روش گفت: فعلا که از این کار منصرف شده ایم، ولی ایشان باید بگوید که چرا با بی بی سی صحبت کرده؟ اگر این گونه است ضعف پرسپولیس هم از کارلوس کی‌روش و پرتغالی‌ها است.

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا در برنامه «90» امشب صحبت خواهد کرد؟ گفت: من حریف عادل نیستم. من را با عادل در نیندازید.

 

در همین هنگام یکی از خبرنگاران از ناراحتی علی کریمی در تمرین سخن به میان آورد و گفت وقتی علی کریمی با خودش می‌گفت که در این باشگاه حتما باید متملق باشید، شما نظرتان در این رابطه چیست؟ که رویانیان در پاسخ به این سوال گفت: این‌ها که حرف بی‌خودی است،‌ من به موقع حرف‌هایم را در این رابطه خواهم زد. کریمی از این حرفها نمی‌زند. ما از بازیکنان فقط قهرمانی می‌خواهیم چرا که خواسته هواداران هم همین است و امیدوارم که کار به آنجا نرسد که بخواهیم حرف‌هایی را بیان کنیم.



.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.