سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانـغرب:
تنها خروجی هدفمندی یارانه‌ها صدمه به مردم بوده است
 
امروز مشکلات اقتصادی در میان مردم به حدی است که اجرای فاز دوم طرح هدفمندی یارانه‌ها به هیچ وجه برای ملت قابل تحمل نیست.

ایلنا ـ کرمانشاه: نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانـغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات اقتصادی و تورم موجود در جامعه اجازه اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها را نمی‌دهد و عملیاتی کردن چنین برنامه‌ای در این زمان به صلاح کشور و جامعه نیست.

فتح الله حسینی در گفتگو با خبرنگار ایلنا تاکید کرد: مجلس و نمایندگان آن مخالف اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها هستند و باید دکتر احمدی‌نژاد به نظر مجلس توجه داشته باشد و در این مسیر با منتخبان مردم تعامل کند.

این نماینده مجلس گفت: امروز مشکلات اقتصادی در بین مردم به حدی است که اجرای فاز دوم طرح هدفمندی یارانه‌ها به هیچ وجه برای ملت قابل تحمل نیست.

وی با اشاره به اینکه برای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها، باید زیرساخت‌ها آماده و نیز مشکلات اقتصادی حال حاضر مرتفع شود، افزود: زمانی دولت می‌تواند وارد فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها در کشور شود که تمام زیرساخت‌ها و سازو کار‌ها برای این کار مهیا و ایده‌آل باشد.

حسینی با تاکید بر لزوم همکاری بیشتر رئیس‌جمهور در بحث اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها، گفت: همان‌طوری که از شواهد پیداست، تنها خروجی و نتیجه هدف‌مندی یارانه‌ها، صدمه به مردم بوده است.

وبلاگ نصری زاد مقدم:امیدواریم مبلغ یارانه ها طبق نظر رییس جمهور محترم سریعتر

افزایش پیدا کند چون قیمت ها از هم اکنون رکورد های جدید خود را به ثبت رسانده اند ودیگر اجرا نشدن وافزایش نیافتن این طرح غیر ممکن است چون فشار اجرا این طرح را مردم زودتر از موعد تحمل کرده اند.



.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.