سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:قلعه نویی,لیگ برتر, توسط محمدرضا نصری زاد |

قلعه‌نويي: به فينال انزلي فکر مي‌کنم، نه دربي


سرمربي استقلال گفت: در شرايط فعلي من بيش از آنکه به دربي فکر کنم، تمرکزم به بازي برابر ملوان در انزلي است.


امير قلعه‌نويي سرمربي تيم استقلال در حاشيه تمرين امروز اين تيم در جمع خبرنگاران در خصوص آخرين شرايط تيمش قبل از ديدار با ملوان اظهار داشت: ملوان تيم بسيار خوبي است و نسبت به سال‌هاي گذشته خيلي بهتر شده است.

آنها در جايگاه پنجم جدول حضور دارند. ملوان همواره در تهران و انزلي تيم‌هاي بزرگي را شکست داده و اعتقاد دارم يک مدير معرفتي و کاربلد به نام درودگر دارد و همه اين مسائل نشان مي‌دهد که بازي سختي داريم اما ما هم استقلال هستيم و بازيکنان هم‌دل‌تر شده‌اند و اميدوارم بازي به بازي شرايط بهتري پيدا کنيم . آنها يکسري نقاط ضعف و قوت دارند که ما نتوانستيم آنها را آناليز کنيم چون فاصله بازي‌ها بسيار کم است و اگر بخواهيم زياد کار تاکتيکي کنيم، زمان نداريم اما اميدوار هستم اين بازي مثل هميشه زيبا باشد.

وي تأکيد کرد: مي‌دانيم که شرايط جوي در انزلي باراني نيست و کيفيت زمين انزلي نسبت به سال هاي گذشته بهتر شده است .

وي در پاسخ به اين سوال که شرايط دربي چقدر مي‌تواند روي اين مسابقه اثر گذار باشد گفت: براي من فکر و ذکرم بازي با ملوان است و بازي به بازي جلو مي‌رويم. فينال انزلي از همه چيز براي ما مهم‌تر است.

قلعه‌نويي در خصوص مصدومان و محرومان تيمش در بازي شنبه گفت: حيدري به دليل محروميت در اختيار ما نيست و عباس محمدرضايي زير نظر کادر پزشکي تمرين مي‌کند. از آنها تشکر مي‌کنم ولي هنوز شرايط رضايي براي اين بازي مشخص نيست.

خبرنگاري پرسيد هميشه شاهد بوديم قبل از دربي بازيکنان کري مي‌خوانند ولي اين بار مديران عامل عليه يکديگر موضع گرفتند، نظر شما در اين خصوص چيست؟ قلعه نويي گفت: من مطبوعات را نمي‌خوانم ولي جامعه ما نياز به آرامش دارد و صبر مردم از اينگونه رفتارها لبريز شده است. ما به عنوان الگوهاي فوتبال بايد به شکلي رفتار کنيم که طرفداران لذت ببرند، اينجا فقط جنگ اعصاب است، ما از يک مديرعامل تعريف کرديم ولي عليه ما صحبت کردند، وقتي اهل فن نباشند اين حرف‌ها به وجود مي‌آيد. رويانيان يک مدير زحمتکش است و کارهاي بزرگي انجام داده ولي بعد از گفتن اين صحبت‌ها عليه من موضع گرفتند و افراد ناکار بلدي که در اينجا هستند باعث شدند تا به جاي لذت بردن از فوتبال سوهان روح طرفداران شده‌اند.

سرمربي تيم فوتبال استقلال درخصوص اينکه چه پيشنهادي دارد تا در آستانه دربي تنش ها از روي سکوها از بين برود گفت: اگر آقايان عليه ما اطلاعيه ندهند باز هم مي‌گويم که رويانيان و فتح‌الله زاده دو مدير زحمتکش اين فوتبال هستند و در اين فوتبال کارهاي خوبي انجام داده‌اند، بازهم اعتقاد دارم آدم‌هاي ناکاربلد براي مطرح کردن خودشان صحبت‌هايي مي‌کنند که همه‌چيز زير سئوال مي‌رود. رفتار محمود خوردبين و بزرگان ديگر باعث مي‌شد که تنشي روي سکوها به وجود نيايد اما اعتقاد دارم طوري رفتار کنيم که از فوتبال لذت ببريم. ديشب بارسلونا در دقيقه 89 گل خورد اما پس از پايان بازي همه يکديگر را در آغوش گرفته و همه چيز تمام شد و رفت اما اينجا هيچ‌کس لذت نمي‌برد و اگر تنشي هم وجود دارد خودمان اينگونه رفتار مي‌کنيم . من اعتقاد دارم همه بايد احترام يکديگر را نگه دارند و فرقي نمي‌کند که دربي برگزار شود يا نه ، مردم دورود رفتارهاي خوبي انجام مي‌دهند و الگوي فرهنگي شده‌اند.



.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.