سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 1 بهمن 1391برچسب:مایلی کن,گهر,پرسپویس, توسط محمدرضا نصری زاد |
مایلی کهن: همه سرمربی پرسپولیس شدند به جز من!/ می خواهیم گهر را در لیگ نگه داریم
   
   
سرمربی تیم فوتبال گهر درود گفت: بعد از سالها من حق خود می‌دانستم که سرمربی پرسپولیس شوم.

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران(ایپنا)، محمد مایلی کهن در نشست خبری پس از شکست تیمش مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: دو تیم برای برد به میدان آمده بودند و کسی دنبال تساوی نبود و در نهایت این ذوب‌آهن بود که پیروز میدان شد.
وی ادامه داد: بچه‌های ما با توجه به اینکه هر ۵ روز در یک مسابقه شرکت می‌کنند، در این بازی تحلیل رفته بودند و فشار زیاد باعث شد که ما از نظر قوای جسمانی کم بیاوریم اما ذوب‌آهن هم به گل خوبی دست پیدا کرد بااین وجود، بعد از آن ما روی ضد حملات موقعیت‌هایی داشتیم اما نتیجه لازم را نگرفتیم.
سرمربی تیم گهر ادامه داد: مقامات استان و مردم شهر درود همه بسیج شده‌اند که تیم را در لیگ نگه دارند البته خوشحال می‌شدیم که آیت‌الله‌زاده کارش را در باشگاه ادامه می‌داد اما خوشحالم که هدایتی به گهر بازگشته و مطمئنم تلاش خواهد کرد که تیم را در لیگ برتر حفظ کند.
وی با انتقاد از بی‌توجهی سرمربی ذوب‌آهن در پایان بازی به او تصریح کرد: فرهاد کاظمی بعد از پایان بازی با من دست نداد و ما را بعد از بازی تحویل نگرفته و به طرف رختکن رفت و من واقعا از این مسئله ناراحت هستم.
مایلی‌کهن با اشاره به استعفای محمد رویانیان بعد از صحبت‌های او در برنامه ۹۰ و بازگشت او گفت: من در مورد پرسپولیس حرفی ندارم چون حرف‌های زدنی را زدم اما کسی به آن توجه نمی‌کند؛ پیامد عدم توجه به صحبت‌های ما باعث شده پرسپولیس در یکی، ۲ سال گذشته از نظر روحی و روانی دچار این وضعیت شود. البته در چند مدت اخیر با آمدن گل‌محمدی و عزیزیان، پرسپولیس خوب نتیجه می‌گیرد اما به هر حال من هر زمان که حرف می‌زنم، انتقادها را بر نمی‌تابند.
وی بیان داشت: در این شرایط بد اقتصادی کشور این همه هزینه در فوتبال پرسپولیس انجام شد اما نتیجه نگرفت و من حق مسلم خودم می‌دانستم که بعد از مدت‌ها روی نیمکت این تیم بنشینم چون یقنعلی بغال هم روی نیمکت پرسپولیس نشسته اما هیچ وقت به ما اجازه نمی‌دهند روی نیمکت این تیم بنشینیم. من کاپیتان این تیم بودم و با پیراهن این تیم از فوتبال خداحافظی کردم اما همیشه کسان دیگری می‌آیند و مایلی‌کهن با این تیم بیگانه است.
سرمربی تیم گهر در مورد حضور شیرینی به عنوان سرپرست تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: حتما پیشکسوتان راضی هستند که شیرینی به این عنوان انتخاب شده زیرا او رئیس اتحادیه پیشکسوتان پرسپولیس نیز شده و حتما مورد تایید پیشکسوتان بوده که این سمت را گرفته است.
وی اضافه کرد: فدراسیون فوتبال ۴/۵ تیم را کاندیدای سقوط کرده و این بسیار بد است. من قبل از آمدن به گهر هم جزء منتقدان این برنامه بودم چون وضعیت روانی تیم‌ها با این شرایط به هم می‌ریزد اما ما با امید زنده‌ایم و سعی می‌کنیم گهر را نگه داریم .



.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.