سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 1 بهمن 1391برچسب:دربی,پروین,کریمی, توسط محمدرضا نصری زاد |

ارزش برد مقابل داماش بیشتر از ۳ امتیاز بود
پروین: باورم نمی‌شود کریمی دربی را از دست داد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت: باورم نمی‌شود که کریمی دربی را از دست داده چون شوکه شدم.

خبرگزاری فارس: پروین: باورم نمی‌شود کریمی دربی را از دست داد

 

علی پروین در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص بازی پرسپولیس و داماش، اظهار داشت: درست است در بازی با داماش همان پرسپولیس همیشگی نبودیم، اما از همه چیز مهمتر 3 امتیاز بازی بود که قبل از دربی بچه‌ها را روی فرم آورد.

وی افزود: در خیلی از بازی ها پرسپولیس خوب بازی می‌کند اما به 3 امتیاز نمی‌رسد بالاخره این بازی قبل از دربی بود و باید همه چیز را بازیکنان مخصوصا دو کارته‌ها رعایت می‌کردند اما به نظرم در کل امتیاز بازی با داماش ارزشش بیشتر از 3 بود.

پروین در خصوص دربی 76 نیز گفت: این دربی ربطی ندارد که چه تیمی در بالای جدول و چه تیمی در پائین جدول است. هر تیمی باهوشتر و بافکر بازی کرد به 3 امتیاز می‌رسد. یحیی هم باید تمام تمرکز خودش را به این بازی مشغول کند و مراقب حاشیه‌های قبل از دربی باشد که خدای ناکرده به پرسپولیس ضربه نزند چون حاشیه‌ها برای یک تیم قبل از دربی مانند یک سم است.

وی افزود: من هم با توجه به تجربه‌ای که در دربی‌ها دارم اگر بتوانم کمکی به یحیی بکنم کوتاهی نخواهم کرد البته خدا را شکر یحیی با تیم نیز خوب هماهنگ کرد و من دعا می‌کنم که از این دیدار هم سربلند بیرون بیاید.

وی در خصوص غیبت کریمی در دربی 76 نیز گفت: این یکی از بدترین خبرهایی بود که شنیدم و راستش را بخواهید اصلا شوکه شدم، نمی‌دانم تصمیم یحیی چیست، اما بالاخره علی خودش ستون تیم است، امیدوارم که او هرچه سریعتر سلامت خودش را بدست آورد اما در این شرایط باید با تمرکز بهترین تصمیم‌ها را گرفت و انشاءالله سایر بازیکنان بتوانند جور نبودن کریمی را با وجود اینکه سخت است، بکشند.

پروین در پایان درباره پیش‌بینی بازی نیز گفت: پیش‌بینی نمی‌شود کرد اما هر تیمی به توپ‌های به دست آورده در محوطه 18 قدم حریف «نه» نگفت برنده است. فرصت‌طلبی، انگیزه و دوری از حاشیه حرف اول را می‌زند تا یک تیم موفق شود. به استقلالی‌ها احترام می‌گذارم اما امیدوارم بچه‌ها با یک تلاش و کوشش همگانی دست پر روز جمعه از زمین بیرون بیایند تا هواداران لذت ببرند.



.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.