سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 4 بهمن 1391برچسب:بلیت,داربی, توسط محمدرضا نصری زاد |

تاج: 78 هزار بلیت داربی از صبح جمعه به فروش می‌رسد/ مردم شب قبل از بازی به آزادی نیایند

سرپرست سازمان لیگ برتر ضمن تشریح تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری داربی 76 گفت: حدود 78 هزار بلیت در قیمت‌های 3، 5 و 10 هزار تومانی از صبح جمعه در گیشه‌های استادیوم آزادی به فروش می‌رسد.

 

مهدی تاج در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در پاسخ به سوالاتی درباره مصوبات سازمان لیگ برای داربی جمعه، اظهار کرد: ابتدا باید از شورای تامین استان تهران که کمال همکاری را با سازمان لیگ داشته تشکر کنم. تمهیدات خوب و جامعی برای داربی 76 برنامه‌ریزی شده که امیدواریم با همکاری مستمر نهادها و دستگاه‌های مرتبط و همینطور هواداران پرشور دو تیم بتوانیم شاهد برگزاری هرچه بهتر این مسابقه در هفته وحدت و همدلی باشیم.

 

78 هزار بلیت ار صبح روز بازی در ورزشگاه فروخته می‌شود

 

وی درباره تعداد و قیمت بلیت داربی 76 و سهم هواداران دو تیم در سکوهای استادیوم آزادی توضیح داد: با توجه به اینکه گنجایش ورزشگاه آزادی 100 هزار نفر نبوده و حدود 88 هزار نفر است، نزدیک به همین تعداد بلیت چاپ شده که از این میزان حدود 78 هزار بلیت در قیمت‌های 3، 5 و 10 هزار تومانی از صبح جمعه (روز مسابقه) در گیشه‌های بلیت‌ فروشی آزادی فروخته می‌شود. مابقی ظرفیت ورزشگاه برای عوامل برگزار کننده مسابقه از بخش‌های مختلف اختصاص داشته و بخشی از بلیت‌ها هم که در اختیار دو باشگاه پرسپولیس و استقلال قرار می‌گیرد.

تاج گفت: 1000 دستگاه اتوبوس برای رفت و آمد تماشاگران شهر تهران به ورزشگاه اختصاص داده شده که این جدای از اتوبوس‌های تماشاگران شهرستانهای استان تهران، نظیر اسلامشهر و... خواهد بود.

 

مردم شب بازی به ورزشگاه نیایند

 

وی خاطرنشان کرد: کار بلیت‌ فروشی در گیشه‌های استادیوم از اوایل صبح آغاز می‌شود که ساعت آن بستگی به استقبال تماشاگران و تعداد آنها در همان ساعات دارد. توصیه ما این است که هواداران دو تیم شب قبل از بازی به ورزشگاه نیایند اما سازمان لیگ با همکاری شهرداری منطقه 22 و سایر نهادها تمهیداتی را برای اقامت آنها از قبیل استقرار چادرهای استاندارد، توزیع غذا، حضور ماموران یگان ویژه و همچنین استقرار آمبولانس اندیشیده است. از تماشاگران می‌خواهیم در چادرهایی که ما می‌زنیم اسکان داشته باشند چون میزبان امنیت چادرهای متفرقه‌ای که خودشان می‌زنند از هر نظر پایین‌تر چادرهای پیش‌بینی شده ماست و خدای ناکرده ممکن است دچار آتش‌گرفتگی یا گازگرفتگی شوند.

 

برنامه‌های مختلف فرهنگی پیش از آغاز بازی

 

تاج از شروع برنامه‌های فرهنگی در استادیوم آزادی از ساعت 11:30 روز مسابقه خبر داد و گفت: جا دارد از "کابلی" مدیر ورزشگاه آزادی و مسوولان وزارت ورزش و جوانان هم تشکر کنم که از تهیه هرچه برای برگزاری این بازی ضرورت داشته و در حیطه مسوولیت آنها بوده دریغ نکردند. برنامه‌های فرهنگی مختلفی از قبیل اجرای تواشیح، موسیقی زنده نیروی زمینی، مسابقه تیم‌ کوچولوهای پرسپولیس و استقلال، برگزاری نماز جماعت در تونل‌های 7، 5 و 10 توسط روحانیون که البته این روحانیون از شب قبل هم در محل اسکان تماشاگران حاضر می‌شوند، استفاده از شعارهای مذهبی و فرهنگی در تبلیغات محیطی ورزشگاه، دعوت از مجریان صداوسیما برای اجرای برنامه‌های متنوع و... جزو اقدامات ما برای داربی 76 است.

 

سهم هواداران دو تیم از سکوها 50 درصد است

 

وی با بیان اینکه طبق توافق دو تیم سهم هواداران هر کدام از آنها در سکوهای استادیوم 50درصد است، خاطرنشان کرد: جلسه‌ای با مسوولان و لیدرهای دو باشگاه هم داشتیم و تاکید شده که از توهین و سردادن شعار علیه حریف‌شان خودداری کرده در ایامی که به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) هفته وحدت و همدلی نام‌گرفته، تنها تیم خودشان را تشویق کنند. همچنین از کمیته انضباطی هم خواستیم تا نمایندگان ویژه‌ای را برای کنترل فضای ورزشگاه تعیین کند.

 

سرپرست سازمان لیگ تصریح کرد: من فضای برگزاری این داربی را بسیار خوب می‌بینم و امیدوارم داور کامل و خوبی هم برای این مسابقه انتخاب شود. در این باره با حسین عسگری رییس دپارتمان داوری صحبت کردم و از هواداران هم انتظار دارم به احترام قضاوت داور ایرانی، نسبت سوت‌های داور بازی واکنش منفی نشان نداده و قضاوت او را بپذیرند؛ هرچند اگر جایی احساس کردند داور می‌توانست جور دیگری سوت بزند.

 

تمام بازی‌های خانگی سایپا در کرج برگزار می‌شود

 

تاج همچنین درباره جلسه‌اش با شورای تامین درباره برگزاری تمام بازی‌های خانگی تیم سایپا در کرج و ملحق شدن استادیوم تختی به جمع ورزشگاه‌های میزبان مسابقات باشگاهی، به ایسنا گفت: در جلساتی که در این باره صحبت کرده و توافق کلی انجام شد اما خب باید شورای تامین استان البرز هم جلسه‌ای داشته باشم. همچنین برای ورزشگاه تختی هم مشغول صحبت هستم تا به نتیجه نهایی برسد.

سرپرست سازمان لیگ با بیان اینکه قرعه‌کشی میزبانی جام حذفی در دوره مسوولیت او نبوده در این باره به ایسنا گفت: من بعد از برگزاری این قرعه‌کشی به سازمان لیگ آمدم اما در عین حال از مسوولان ذیربط توضیح خواستم تا اینکه بتوانیم در آینده قرعه‌کشی‌های شکیل‌تری را برگزار کنیم.



.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.