سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
نوشته شده در تاريخ جمعه 6 بهمن 1391برچسب:دربی,زرینچه, توسط محمدرضا نصری زاد |

زرينچه: هر دو تيم محتاط بازي کردند


بازيکن سابق استقلال گفت: احتياط به خصوص در نيمه دوم در دستور کار هر دو تيم قرار گرفت، اما با توجه به شرايط دو تيم احساس مي‌کرديم دربي بهتري را شاهد باشيم.


 جواد زرينچه در گفت‌وگو با خبرگزاري فارس، درباره دربي 76 گفت: بازي نفس‌گيري را شاهد بوديم، اما همان طور که مي‌دانيم در چنين مسابقاتي به بازيکنان اجازه داده نمي‌شود تا مانند ساير بازي‌ها جسورانه به دروازه حريف حمله کنند چون ممکن است کوچکترين اشتباه گران تمام شود.

وي ادامه داد: احتياط به خصوص در نيمه دوم در دستور کار هر دو تيم قرار گرفت به طوري که در 15 دقيقه پاياني هر دو تيم به نتيجه مساوي راضي بودند در حالي‌که با توجه به شرايط دو تيم احساس مي‌کرديم دربي بهتري را شاهد باشيم، اما اين طور نشد.

بازيکن اسبق استقلال تصريح کرد: با توجه به شرايط حساس هر دو تيم و اينکه قلعه‌نويي نمي‌خواست دربي را از دست دهد و در طرف مقابل گل‌محمدي هم نمي‌خواست با شکست در اين مسابقه تيمش به بحران برگردد و روند رو به رشدش را ادامه دهد، محتاط‌تر از هميشه بازي کردند.

زرينچه افزود: از طرفي کادر فني با توجه به استرس بيش از حد حاکم بر اين مسابقه و بار رواني روي بازيکنان اجازه ابتکار عمل بيشتر به بازيکنان را نمي‌دهد و آنها را به همان وظايف تعيين شده محدود مي‌کند.

وي ادامه داد: با توجه به مهره‌هايي که دو تيم دارند و بازي‌هاي گذشته، مانند پرسپوليس مقابل ملوان يا استقلال مقابل سايپا انتظار داشتيم در اين ديدار هم شاهد بازي جذابي باشيم، اما استرس و حواشي پيرامون دربي اجازه نمي‌دهد هم تفکرات مربي در زمين اجرا شود و هم بازيکنان عملکرد ايده‌آل خود را داشته باشند.

بازيکن سابق استقلال خاطرنشان کرد: هر دو تيم تلاش کردند و به دنبال موفقيت بودند، اما بيشتر مسابقه ميانه ميدان در جريان داشت و تيم‌ها به دنبال استفاده از تک موقعيت‌ها و ضربات ايستگاهي بودند و کار تيمي زيادي را شاهد نبوديم.

زرينچه گفت: به احتياط در دربي عادت کرده‌ايم مگر بازي‌هايي که شاهد اتفاقات غيرقابل پيش‌بيني باشيم.

 



.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.