سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
نوشته شده در تاريخ جمعه 6 بهمن 1391برچسب:انصاری فرد,دربی, توسط محمدرضا نصری زاد |

انصاريفرد: برتر از استقلال بوديم


مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: قهرماني يک پنالتي مسلم را از ما گرفت تا دو امتياز را به راحتي از دست بدهيم.


 کريم انصاريفرد پس از تساوي مقابل استقلال در جمع خبرنگاران با بيان اين مطلب افزود: در بازي که به مراتب سرتر و برتر از استقلال بوديم متاسفانه سه امتياز را با يک امتياز تغيير داديم.

وي تاکيد کرد: ما در طول 90 دقيقه به مراتب بهتر از استقلال بازي کرديم و آنها تنها يک موقعيت داشتند که آن هم روي سرخوردن نيلسون به دست آمد اما ما موقعيت هاي بسياري داشتيم که متاسفانه با بدشانسي آنها را از دست داديم.

انصاريفرد قضاوت قهرماني را با يک اشتباه يادآوري کرد و گفت: به اعتقاد من آقاي قهرماني با نگرفتن يک پنالتي صد در صد براي ما دو امتياز را از پرسپوليس گرفت و ما به يک تساوي بسنده کرديم.

کريم انصاريفرد در پايان از هواداران پرسپوليس عذرخواهي کرد و افزود: ما تمام تلاش خود را کرديم و آنچه را که مربيان از ما خواسته بودند انجام داديم اما متاسفانه با بدشانسي و يک اشتباه داوري سه امتياز را با يک امتياز عوض کرديم.

هفتاد و ششمين ديدار تيم‌هاي فوتبال استقلال و پرسپوليس در هفته بيست و سوم دوازدهمين دوره رقابت هاي ليگ برتر در شرايطي عصر جمعه با تساوي به پايان رسيد که بازيکنان ميلياردي دو تيم نتوانستند يکصد هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه و ميليون‌ها بيننده را راضي کنند.



.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.