سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
مدیر روابط عمومی استقلال: پنالتی هم گرفته می شد، رحمتی می گرفت/اشتباهات داوری نبود، پرسپولیس در خطر سقوط بود!
   
   
مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال گفت: به نظر می رسد فوتبال حرفه ای چنین اظهاراتی را برنمی تابد و رویه باشگاه پرسپولیس در بحث اعتراض به داوری دربی،کاملا آماتور بود.

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران(ایپنا) و به نقل از سایت باشگاه استقلال، محمد سررشته داری درباره مباحث مطرح شده توسط باشگاه پرسپولیس پیرامون قضاوت محسن قهرمانی در دربی اظهار داشت: قبل از هر چیز باید به این نکته اشاره داشت که در دو صحنه موردنظر دوستان پرسپولیسی، دو کارشناس ارزنده و معتبر داوری یعنی هوشنگ نصیرزاده و مسعود مرادی تاکید داشتند خطایی روی بازیکنان پرسپولیس صورت نگرفته است و در واقع پنالتی در کار نبوده است. مهم تر از آن، اظهارات رییس دپارتمان داوری است که حکم سند را دارد. اینکه حسین عسگری درباره آن صحنه ها گفته که خطایی اتفاق نیفتاده است و اگر خطا بوده، خطای رضا حقیقی روی جواد نکونام بوده است، روشنگر همه ماجراست.
وی ادامه داد: حالا ماجرا را به شکل دیگری نگاه کنیم، بر فرض پنالتی هم گرفته می شد؛ استقلال درون دروازه مهدی رحمتی را دارد که با آمار خیره کننده اش نگاه همگان را به خود جلب کرده است. آیا کسی می تواند با قاطعیت بگوید پرسپولیسی ها حتما پنالتی را گل می کردند؟ در ثانی اگر توپ هم گل می شد، چه تضمینی وجود داشت که استقلال در فاصله زیاد تا پایان بازی گل مساوی را نزند؟ آیا قرار بود بازی با همان یک گل فرضی تمام شود؟ به نظر می رسد فوتبال حرفه ای چنین اظهاراتی را برنمی تابد و رویه باشگاه پرسپولیس در بحث اعتراض به داوری دربی،کاملا آماتور بود.
مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال تاکید کرد: اگر قرار است آمار داوری ها مورد بررسی و مداقه قرار گیرد؛ بهتر است درباره گل سالمی که فولاد به پرسپولیس زد و مردود اعلام شد، دو پنالتی که در بازی پرسپولیس با صبا برای تیم صبا گرفته نشد و گلی که محمد پروین در بازی گهر به پرسپولیس زد و داور نپذیرفت هم صحبت شود. بهتر است درباره بازی پرسپولیس - ذوب آهن صحبت شود که صدای همه را درآورد و حتی مدیرعامل محجوب باشگاه اصفهانی هم لب به شکوه گشود.
سررشته داری افزود: اگر این قضاوتها درست و صحیح انجام می شد، شاید پرسپولیس الان در حال سقوط به لیگ یک بود. اگر قرار بر شاید است، ما هم سال گذشته در بیش از ۱۵ مورد پنالتی از داوران طلبکار شدیم. این را بگذارید کنار این نکته که استقلال برای قهرمانی در لیگ برتر در فصل گذشته چند امتیاز می خواست و چگونه در عین شایستگی به دلیل این مساله قهرمانی را از دست دادیم.
وی افزود: گذشته از همه اینها، مهم ترین فرصت دربی متعلق به استقلال بود و آن فرصتی که برای فرهاد مجیدی پدید آمد. بقیه فرصت ها در بازی برای هر دو تیم کاملا معمولی بودند و اینطور نبود که فرصتهای صد در صد گلزنی وجود داشته باشد.



.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.