سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:رئال مادرید,لا لیگا,رونالدو, توسط محمدرضا نصری زاد |

هفته بيست و يکم لاليگا

پيروزي پرگل رئال مادريد با هت‌تريک رونالدو


ستاره پرتغالي رئال مادريد در پيروزي پرگل تيمش مقابل ختافه در هفته بيست و يکم لاليگا هت‌تريک کرد.


رئال مادريد امروز در هفته بيست و يکم رقابت‌هاي لاليگا در سانتياگو برنابئو ميزبان ختافه بود و موفق شد با نتيجه 4 بر صفر به برتري برسد.

رئال مادريد که در اين ديدار په‌په و کاسياس را به دليل مصدوميت در اختيار نداشت از حضور ژابي آلونسو و سامي خديرا در ترکيب اصلي نيز بي‌بهره بود.

ژوزه مورينيو مودريچ و اسين را در اين مسابقه به بازي گرفته بود؛ اما سفيدپوشان در نيمه‌ اول نتوانستند کاري از پيش ببرند و با تساوي بدون گل به رختکن رفتند.

سرخيو راموس در دقيقه 53 اولين گل بازي را به ثمر رساند و پس از آن کريستيانو رونالدو در دقيقه 62 روي پاس زيباي مسعود اوزيل اختلاف را به 2 گل رساند. ستاره پرتغالي 3 دقيقه بعد با پاس دي‌ماريا دومين گل خود و سومين گل تيمش را به ثمر رساند و در دقيقه 72 نيز از روي نقطه پنالتي سومين گلش را به ثمر رساند.

رونالدو با هت‌تريک در اين ديدار تعداد گل‌هاي اين فصل خود را به 21 گل افزايش داد. اين دومين هت‌تريک رونالدو در فصل اخير است. وي پيش از اين در ديدار مقابل لاکرونيا هم موفق به هت‌تريک شده بود.

رئال مادريد در حالي در اين بازي به ميدان رفت که هفته پرحاشيه‌اي را به دليل صحبت‌هاي کاپيتان‌هاي تيم با رئيس باشگاه پشت سر گذاشت.

رئال با اين پيروزي 43 امتيازي شدند و فعلا در فاصله 12 امتيازي بارسلوناي صدرجدولي در مکان سوم ايستادند.

قوهاي سفيد مادريد چهارشنبه شب در دور رفت مرحله نيمه‌نهايي کوپا‌دل‌ري ميزبان بارسلونا خواهند بود.



.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.