سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 11 بهمن 1391برچسب:رضایی,کی روش, توسط محمدرضا نصری زاد |
رحمان رضایی: باید قبول کنیم کی روش مربی سطح پایینی است/ او باید بعد از شکست مقابل ازبکستان برکنار می شد
   
   
مدافع سابق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: باید قبول کنیم کی روش مربی سطح پایینی است و به عقیده من باید بعد از شکست مقابل ازبکستان برکنار می شد.

رحمان رضایی در گفتگو با خبرگزاری ورزش ایران(ایپنا)، در خصوص پایین آمدن سطح فوتبال ایران اظهار داشت: فوتبال ایران روند رو به نزولی را طی می کند و این همه انتاقاد از بازیهای لیگ و تیم ملی بی دلیل نیست. کیفیت بازیهای لیگ بسیار پایین آمده و دیروز دیدیم که از ۸ بازی لیگ برتر فقط ۳ بازی گل داشت که آمار تاسف باری است.
وی افزود: در سالهای اخیر هیچ بازیکنی از تیم ملی یا لیگ ایران به اروپا نرفته و فکر نمی کنم خروجی خاصی داشته باشیم. فقط پول بیت المال در تیمهای لیگ برتری خرج می شود و هیچ حاصلی ندارد.
مدافع سابق تیمهای پروجا و مسینای ایتالیا همچنین خاطر نشان کرد: باید قبول کنیم کی روش مربی سطح پایینی است و به عقیده من باید بعد از شکست مقابل ازبکستان برکنار می شد. فرصت ۷ ماهه ای برای ادامه بازیهای مقدماتی جام جهانی بعد از دیدار با ازبسکتان داشتیم و مسئولان فدراسوین می تواستند به یک مربی دیگر فرصت بدهند.
وی در پایان گفت: اگر کره و ازبکستان را هم شانسی نمی بردیم الان با یک امتیاز در انتهای جدول این گروه بودیم و نباید با این وضعیت از نرفتن به جام جهانی تعجب کنیم.

 
     


.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.