سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 12 بهمن 1391برچسب:کی روش,رویانیان, توسط محمدرضا نصری زاد |

رويانيان: رفتار کي‌روش منطقي نيست


مديرعامل باشگاه پرسپوليس رفتار کارلوس کي‌روش را "دوگانه" خواند و گفت: اين برخورد دوگانه در دعوت از بازيکنان پرسپوليس به تيم ملي مبهم است و جاي سوال دارد.


به گزارش ايسنا، محمد رويانيان درباره فهرست جديد تيم ملي فوتبال گفت: زماني که پرسپوليس نتيجه نمي‌گرفت هشت بازيکن ما به تيم ملي دعوت مي‌شدند، اما حالا که تيم نتيجه مي‌گيرد فقط چهار بازيکن دعوت مي‌شوند. اين برخورد دوگانه کي‌روش براي ما مبهم است و جاي سوال دارد.

وي ادامه داد: از دعوت شدن چهار بازيکن پرسپوليس تعجب کردم چرا که در اردوهاي قبلي و زماني که تيم نتيجه نمي‌گرفت و به حريفان مي‌باخت، 7- 8 بازيکن پرسپوليس دعوت مي‌شدند. زماني که تيمي نتيجه نمي‌گيرد يعني عناصر هجومي و دفاعي‌اش عملکرد خوبي نداشته‌اند. بعدها کي‌روش عنوان کرد که نتيجه نگرفتن پرسپوليس باعث شده بازيکنان دچار عدم خودباوري شوند و با روحيه پايين در اردوها شرکت کنند و همين باعث عدم نتيجه‌گيري تيم ملي شده است.

رويانيان گفت: من تعجب مي‌کنم حالا که پرسپوليس نتيجه مي‌گيرد و کاملا متفاوت بازي مي‌کند، چرا تعداد ملي‌پوشان ما به نصف کاهش پيدا مي‌کند؟ نتيجه گرفتن تيم يعني اينکه همان ملي‌پوشاني که قبلا به تيم ملي دعوت مي‌شدند عملکرد بهتري داشته‌اند و به طور طبيعي با خودباوري بيشتر و روحيه بهتر مي‌توانند در خدمت تيم ملي باشند.

وي افزود: آقاي کي‌روش! من براي تصميم شما احترام قائلم و اعتراضي هم ندارم، اما اين برخورد دوگانه شما براي ما جاي سوال دارد.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس در ادامه گفت: بايد اين حق را به ما بدهند که اين موضوع را تجزيه و تحليل کنيم که چرا وقتي پرسپوليس نتيجه مي‌گيرد تعداد ملي‌پوشانش کاهش پيدا مي‌کند. با اين حال ما از تيم ملي حمايت مي‌کنيم. بنده سعي مي‌کنم با کي‌روش در اين رابطه صحبت کنم تا موضوع شفاف شود و نقطه ابهامي باقي نماند. نوري، انصاري‌فرد و حقيقي بازيکناني بودند که همه فکر مي‌کردند به تيم ملي دعوت مي‌شوند.

وي گفت: به هر حال تصميم کي‌روش براي ما قابل احترام است اما نکته‌اي که عنوان کرده‌اند براي ما جاي سوال دارد و قابل هضم نيست. حداقل اين طور به نظر مي‌رسد که برخورد کي‌روش منطقي نباشد. با اين وجود فعلا نمي‌خواهم مساله ديگري را مطرح کنم. موارد ديگري هم وجود دارد که به خاطر حفظ آرامش تيم ملي از آنها عبور مي‌کنم. ديگر تا زماني که اين موضوع را با خود کي‌روش مطرح نکرده‌ام حرفي در اين رابطه نمي‌زنم.



.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.