سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
نوشته شده در تاريخ جمعه 13 بهمن 1391برچسب:رضایی,تیم ملی, توسط محمدرضا نصری زاد |

رضايي:

قول داده بودم پيراهن تيم ملي راپس بگيرم


مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت:‌ پس از اينکه دوران سختي را پشت سر گذاشتم به قول خودم وفا کردم و دوباره پيراهن تيم ملي را پس گرفتم.


غلامرضا رضايي در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، در خصوص حضورش در تيم ملي فوتبال کشورمان اظهار داشت: خدا را شکر مي‌کنم که مزد زحمات خودم را از کادر فني تيم ملي گرفتم و دوباره به تيم ملي کشورم دعوت شدم. اين براي من يک افتخار است که به خود مي‌بالم.

وي افزود: از تمام بازيکنان پرسپوليس و مخصوصاً هواداران هم سپاسگزارم که به من کمک کردند تا به تيم ملي برسم، من قول داده بودم که پس از آن مصدوميتي که گريبان‌گيرم شد دوباره پيراهن تيم ملي را پس بگيرم که خدا را شکر به قول خودم وفا کردم و الآن هم نماينده‌اي از باشگاه بزرگ پرسپوليس هستم.

رضايي ادامه داد: ما يک ديدار تقريباً حساس را مقابل لبنان داريم. مقابل اين تيم با تمام قدرت بازي کنيم و آن ديداري که حق ما نبود اما نتيجه را به آنها واگذار کرديم را فراموش کنيم اما هرگز به دنبال فوتبال احساسي نبايد باشيم و با تمرکز بيشتر و کمک 100هزار هوادار به خواسته خود برسيم.

رضايي در پايان خاطرنشان کرد: تمام تلاشم را مي‌کنم که براي رسيدن به ترکيب اصلي نظر کادر فني را جلب کنم. من از همه مي‌خواهم در اين شرايط حساس و مخصوصاً سه بازي آينده که مي‌تواند حکم رفتن ما به جام جهاني را امضاء‌کند از تيم ملي ما حمايت کنند تا انشالله به جام جهاني برويم و دل مردم فوتبال و عاشق را شاد کنيم. مطمئن باشيد من هم تمام تلاش خودم را براي تيم ملي انجام خواهم داد تا پرچم کشورم سربلند باشد.


.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.