سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
نوشته شده در تاريخ جمعه 13 بهمن 1391برچسب:نبی,رویانیان, توسط محمدرضا نصری زاد |

واکنش نبي به اظهارات رويانيان


سرپرست تيم ملي فوتبال ايران گفت: طبيعي است مديران باشگاه‌ها دوست داشته باشند تيم‌‌شان بيشترين ملي‌پوش را داشته باشند.


مهدي محمدنبي در گفت‌وگو با فارس، در مورد تمرين امروز تيم ملي ايران گفت: کي‌روش نفرات خوبي را به تيم ملي دعوت کرده و تعدادي جوان هم به تيم اضافه شدند. تمرين امروز مناسب بود و فضاي اردويي تيم ملي فضايي بسيار خوبي است. تا روز سه‌شنبه تيم ملي صبح‌ها تمرين مي‌کند و سه‌شنبه عصر آخرين تمرين را قبل از بازي با لبنان انجام مي‌دهيم.

دبير فدراسيون فوتبال در مورد اظهارات محمد رويانيان در مورد اينکه پرسپوليس در نيم فصل اول که نتيجه نمي‌گرفت 8 ملي‌پوش داشت و اکنون 4 بازيکن در تيم ملي دارد، گفت: طبيعي است که مديران باشگاه‌ها دوست دارند بيشترين نفرات را در تيم ملي داشته باشند. در دهه 70 که ما در باشگاه‌ها مسئوليت داشتيم همين توقع را از سرمربي تيم ملي داشتيم و مي‌خواستيم بيشترين نفرات از تيم ما به تيم ملي دعوت شوند.

وي ادامه داد: واقعيت آن است که سرمربي تيم ملي بر اساس وظايفش بهترين نفرات را به تيم دعوت مي‌کند و ما براي مسابقات مقدماتي جام جهاني و مقدماتي جام ملت‌هاي آسيا بيش از 50 بازيکن را ثبت نام کرده‌ايم. بنابراين تيم ملي محدود به بازيکناني که اکنون در اردو هستند، نمي‌شود. قطعا اين نفرات بايد عملکرد خود را در ديدار با لبنان نشان دهند و کادر فني بر اساس آمادگي بازيکنان در ليگ و تيم ملي نفرات را براي اردوهاي بعد دعوت کنند.



.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.