سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 15 بهمن 1391برچسب:نبی,رحمتی, توسط محمدرضا نصری زاد |

محمد نبي: شايد رحمتي در اردوهاي بعدي باشد


سرپرست تيم ملي آخرين برنامه‌هاي اين تيم را تا بازي ايران برابر کويت تشريح کرد.


مهدي محمد نبي در جريان تمرين امروز تيم ملي در جمع خبرنگاران درباره سمت جديدش در تيم ملي به عنوان سرپرست گفت: من چهارشنبه روي نيمکت هستم و نماينده همه شما در تيم ملي خواهم بود.

به گزارش ايسنا، او در پاسخ به اين سوال که به نظر مي‌رسيد که کارلوس کي‌روش پيش از اين با سمت سرپرست چندان موافق نبوده است؟ گفت: نه اين که اعتقاد نداشته باشند. کي‌روش فردي حرفه‌اي است و تجربه حضور در تيم‌هاي بزرگي را داشته و به همين دليل قطعا مي‌داند که هر تيمي بايد سرپرست داشته باشد. با اين حال قرعه به نام من افتاد و من سمت سرپرستي تيم ملي را قبول کردم و قرار است تا با کادر فني تعامل خوبي داشته باشم و تا حد امکان به اين تيم کمک کنم.

سرپرست تيم ملي در پاسخ به سوالي درباره وضعيت مهدي رحمتي گفت: هم رحمتي و هم ساير بازيکناني که نامشان را نمي‌آوريد در ليستي که براي مسابقات مقدماتي جام جهاني و جام ملت‌ها فرستاده‌ايم قرار دارند. وقتي که مهدي رحمتي از تيم ملي خداحافظي کرد آقاي کفاشيان با کي‌روش در اين باره صحبت کرد. به هر دليل مهدي رحمتي درون اردو نيست ولي شايد در اردوهاي بعدي حضور داشته باشد. البته اي کاش رحمتي با خود کي‌روش درباره خداحافظي‌اش صحبت مي‌کرد. زماني که من به تيم ملي آمدم رحمتي از تيم ملي رفته بود. رحمتي مي توانست با مسئولان فدراسيون فوتبال در اين باره صحبت کند تا مشکلش را حل کند، چرا که لباس تيم ملي ارزشمند است و نبايد به سادگي از دستش داد.

او در ادامه در پاسخ به وضعيت تمرين امروز تيم ملي گفت: قرار بود تمرين ساعت 11 شروع شود، ولي بارش برف ديشب باعث شد تا در مکاني ديگر تمرين کنيم و البته زمين کمپ تيم ملي کيفيت بهتري از ساير زمين‌ها دارد. با اين حال در ساعتي تمرين کرديم که آسيب کمتري به کمپ وارد کند.

نبي در ادامه درباره جلسه کي‌روش و سازمان ليگ براي ايجاد هماهنگي بين کادر فني تيم ملي و باشگاه‌ها گفت: نقطه نظر سازمان ليگ بر اين است که بازي‌ها در ارديبهشت تمام شود و برنامه‌ريزي به همين منظور تهيه شده که خلاصه‌اي از اين برنامه‌ريزي پيشنهادي را کاظمي به باشگاه‌ها ارسال کرده و قرار شده است تا باشگاه‌ها تا پايان امروز نظرشان را در اين باره ارسال کنند. با اين حال اردوي تيم ملي در 28 اسفند هم آغاز مي‌شود و تا هفتم فروردين که تيم ملي از کويت باز مي‌گردد ادامه دارد که بعد از سه، چهار روز چند بازي عقب افتاده ليگ قرار است برگزار شود.

سرپرست تيم ملي در پايان درباره وضعيت دانيل داوري گفت: از زماني که داوري را در ليست تيم ثبت ‌کرده‌ايم خود داوري به اين نتيجه‌ رسيده است که حضور در تيم ملي افتخار است، اما چون بازي ما با لبنان در ليست روزهاي بازي‌هاي دوستانه قرار دارد، باشگاه‌ها مي‌توانند بازيکنانشان را به تيم ملي ندهند، اما مطمئن باشيد که اگر بازي در روز رسمي فيفا باشد، باشگاه‌ها موظف به دادن بازيکن به تيم‌هاي ملي هستند به همين دليل مطمئنا داوري در اردوي بعدي ما حضور خواهد داشت.



.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.